خبرگزاری کار ایران

تراکتور - ذوب آهن؛ ورزشگاه یادگار امام بی‌تاب پرشورها

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۵۰

تیم فوتبال تراکتور پس از ناکامی هفته‌ی گذشته، به دنبال پیروزی مقابل ذوب‌آهن و تثبیت جایگاه خود در بین تیم‌های مدعی است.

به گزارش ایلنا، شاگردان الهامی در ایستگاه هجدهم لیگ برتر، از ذوب آهن اصفهان میزبانی می‌کنند. تراکتور ۳۰ امتیازی در رتبه‌ی سوم جدول جای دارد و در پنج بازی اخیر روند خوبی را طی کرده است؛ به طوری که شاگردان الهامی میانگین امتیازگیری ۲.۴ را طی پنج بازی اخیر ثبت کرده‌اند.

تراکتور برای بازی با ذوب آهن، محمدرضا خانزاده، سعید مهری و رضا اسدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد؛ البته بازیکنان جایگزین خوبی را در لیست خود می‌بیند.

در سوی دیگر، ذوب آهن با ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و هفته‌ی گذشته با شکست پارس جنوبی، طعم پیروزی را پس از مدت‌ها چشید. هدایت این تیم اصفهانی برعهده رادولوویچ است و این سرمربی توانسته تأثیرگذاری خوبی در نتایج ذوب آهن بگذارد.

بازی رفت این دو تیم سال گذشته در تبریز و در حضور ۸۰ هزار هوادار تراکتور برگزار شد که تراکتوری‌ها با اتکا به پشتوانه پرشورها، توانستند این تیم اصفهانی را با چهار گل مغلوب کنند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر، فردا (جمعه، ۱۱ بهمن ماه) از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز