خبرگزاری کار ایران

پژمان: داور در بازی با پرسپولیس به ما کم لطفی کرد/ فقط برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۹۹

مربی تراکتور از شرایط تیمش در آستانه بازی با ذوب آهن صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پژمان مربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: با تیم ریشه‌داری بازی داریم. تیمی که همیشه فوتبال بازی کرده و حاشیه خاصی از این تیم ندیده‌ام. بعد از بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی داشتیم و نفرات جدید را هم در ترکیب ثابت قرار دادیم. امیدواریم این بازیکنان بتوانند جای محرومان را پر کرده و با یک بازی خوب 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: نسبت به نیم فصل اول تغییراتی داشته‌ایم. از بین خارجی‌ها میمبلا در تیم ماند اما در اردوی ترکیه آسیب دید و نتوانستیم از او در بازی با پرسپولیس استفاده کنیم. دو بازیکن خارجی به خدمت گرفته‌ایم که می‌توانند فردا بازی کنند. امیدوارم آنها بتوانند خواسته‌های کادرفنی را در زمین  برآورده کنند.

مربی تراکتور در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی مقابل ذوب‌اهن یادآور شد: داور در بازی با پرسپولیس به ما کم لطفی کرد و به نوعی با کارت زرد‌های متعددش بازی را از تیم ما گرفت. البته منکر این نمی‌شوم که در آن مسابقه روز بد ما بود اما داور بی‌دلیل به 3 بازیکن تراکتور کارت زرد نشان داد و آنها را برای بازی فردا 4 اخطاره کرد. با این حال ما تراکتور هستیم و فقط برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم.

پژمان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیمش باخت به پرسپولیس را فراموش کرده و با روحیه خوب به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت یا نه؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم روحیه بازیکنان ما خراب باشد. در شرایط خاصی به مصاف پرسپولیس رفتیم. بازی‌ها یک ماه تعطیل بود و بازیکنان ما در مقابل پرسپولیس کمی سنگین بودند. با این وجود باز هم از لحاظ آماری از پرسپولیس بهتر بودیم. اگر در این بازی باختیم به خاطر بازی بد خودمان بود نه قدرت پرسپولیس. فکر کنم فاصله 30 روزه بین بازی آخر ما در نیم فصل اول و دیدار با پرسپولیس می‌تواند دلیل محکمی برای خوب نبودن‌مان در این مسابقه باشد. دیگر بازی‌های لیگ هم در هفته هفدهم خوب نبود.

پژمان در واکنش به این سوال که اردوی خارجی و بازی ‌های دوستانه تراکتور در نیم فصل چقدر برای این تیم مفید بود؟ گفت: قطعاً بازی‌های دوستانه ما مقابل تیم‌های خارجی از لحاظ تاکتیکی متفاوت با بازی‌های داخلی‌مان است. عملکرد بازی آخرمان در لیگ به خاطر همان وقفه‌ای بود که گفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز