خبرگزاری کار ایران

فرکی: باشگاه اولتیماتومی به من نداده است/ نیمکت تیم ملی مبارک دایی یا قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۹۴

سرمربی پیکان در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با شاهین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: لازم می‌دانم شهادت حضرت فاطمه را تسلیت بگویم. در ادامه به فوتبال کشور صعود ۲ نماینده دیگر ایران استقلال و شهر خودرو را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی رفت با شاهین را در ابتدای لیگ انجام دادیم. بازی که باید برنده می‌شدیم و درنهایت مساوی شد. شاهین در نیم‌فصل اول تغییرات داشته و ویسی رفته است. هر دو تیم تجربه سخت انتهای جدول را دارند. امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. تغییرات زیادی در نیم فصل نداشتیم و شرایط لازم را هم نداشتیم که در حال حاضر هم نمی‌خواهم روی این موضوع صحبتی انجام بدهم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم. این برد بیشتر از سه امتیاز برای ما ارزش دارد. شاهین بوشهر هم در انتهای جدول است و آنها نیز بعد از مدتها به لیگ برتر آمدند و جایگاه خوبی ندارند. قطعا حالا هر دو تیم برای برد تلاش می‌کنند. 

وی ادامه داد: همه چیز قابل پیش‌بینی نیست و اگر اتفاقی رخ ندهد، تلاش می‌کنیم این بازی با برد ما تمام شود. تکرار می‌کنم اگر اتفاقی رخ ندهد که ما نگران آن هستیم. برخی اتفاقات در فوتبال وجود دارد که جرأت نمی‌کنم از آنها اسم ببرم، زیرا وقتی از حق می‌گویم محکوم به جریمه می‌شوم. این جریمه‌ها برای این است که دل و جرأت ما گرفته شود. آن هم در حالی که هیچ وقت ما را تشویق نکردند. سی سال است که در فوتبال حضور دارم، تابع مقررات بوده‌ام، در کنفرانس‌های خبری شرکت کرده‌ام،‌ تابع قوانین سازمان لیگ بودم و همواره به اهالی فوتبال احترام گذاشته‌ام. اما هیچ وقت تشویق نشده‌ام، ولی با یک مصاحبه جریمه شده‌ام، آن هم در حالی که هیچ‌کس در فوتبال مقابل مسؤولیتی که دارد پاسخگو نیست. هیچ‌وقت ندیدم در فوتبال ما یک نفر به خاطر اشتباهش استعفا بدهد یا عذرخواهی کند، اما ما محکوم هستیم و با یک مصاحبه جریمه می‌شویم. این اتفاقاتی که یک مقدار ما را ناراحت می‌کند. 

سرمربی پیکان در مورد اینکه آیا باشگاه به شما اولتیماتومی داده و شیعی مدیرعامل باشگاه هم می‌گوید از هیأت مدیره استفعا کرده است، گفت: نه اولتیماتومی به من نداده‌اند، در باشگاه تغییر و تحولاتی ایجاد شده و امیدوارم ما هم نتیجه بگیریم. من سالها در فوتبال بوده‌ام و با آن زندگی کرده‌ام و برایم مهم نیست که در فوتبال باشم یا نباشم و به این اخبار و مسائل و اولتیماتوم‌ها هم توجهی نداشتم، کار خودم را دوست دارم و عاشق آن هستم. همواره تا وقتی که بوده‌ام برای موفقت تلاش کرده‌ام. گاهی در مجموعه‌ای موفق می‌شوید، زیرا همه شرایط فراهم است. اما گاهی نمی‌توان موفق شد، زیرا همه مسائل فراهم نیست. به من اولتیماتومی داده نشده است و خیلی هم این مسائل مهم نیست که در فوتبال باشم یا نباشم، اما تا وقتی که هستم صراط مستقیم خود را دنبال می‌کنم. من همیشه به عنوان سرمربی در نشست‌های خبری حاضر شده‌ام و نفر دوم کادرفنی را نفرستاده‌ام، مگر اینکه محروم بوده باشم مثل همین مشهد که حسنعلی را به جای خودم فرستادم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه کارهای یک مربی را هم انجام می‌دهم، صبح و عصر تمرین می‌کنم و همه مربیان زحمت می‌کشند. مربیان و بازیکنان زحمت می‌کشند و در کنار آن، گاهی شرایط ناخوشی مثل اشتباه تأثیرگذار را هم شاهدیم. ما کار خودمان را با دقت دنبال می‌کنیم، اما انتظار داریم چیدمان داوری‌ها هم مناسب باشد. وقتی می‌شنویم که در هتل آزادی بین تمامی داوران اختلاف و نزاع وجود دارد، ناراحت می‌شویم. به گفته کارشناسان داوری بیشتری اشتباهات تأثیرگذار به ضرر ما بوده، اما وقتی این حرف از زبان ما گفته می‌شود جریمه می‌شویم. من هیچ وقت در زندگی نگران برد و باخت نبودم. همه چیز را می‌پذیرم، اما صحت باید در کار باشد. نمی‌دانم وقتی این اشتباه مکرر انجام می‌شود، چه کسی پاسخگوست؟ نمی‌دانم آنها باید به چه کسی پاسخ بدهند و در چه مرجعی باید پاسخگو باشند. 

فرکی در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده است، گفت: مبارکشان باشد، اگر قرار است مربی ایرانی باشد، چه دایی باشد چه قلعه‌نویی به آنها تبریک می‌گویم. 

وی در مورد اینکه از نقل و انتقالات باشگاه پیکان در نیم‌فصل راضی هستید یا نه، گفت: هیچ اتفاقی برای ما رخ نداد، شرایط مان نسبت به نیم‌فصل اول بدتر شد. وقتی در فهرست‌تان یک جای خالی باشد یا ده تا، وقتی بازیکن نگیرید فرقی نمی‌کند. وقتی من می‌گویم نه زور داریم، نه پول، نه قدرت، طبیعی است که جاهای دیگر که اینها را دارند از ما جلوتر هستند و بازیکنان باکیفیت را با پول‌های خوب می‌گیرند. دو سه بازیکن در نیم فصل از ما جدا شدند و ما فقط دو سه بازیکن جوان از لیگ دسته‌ اول گرفتیم. دانیال ماهینی و ابراهیمی و یک دروازه‌بان که عملا دروازه‌بان چهارم ما شده است که هنوز از این دروازه‌بان رونمایی نکرده‌ایم. 

فرکی در مورد اینکه در هفته‌های اخیر برخلاف همیشه صحبت‌های اعتراض‌آمیز انجام می‌دهید و بهتر نیست این مسائل را بیشتر باز کنید، گفت:‌ نمی‌شود این مسئله را باز کرد، برخی از این چیزها مربوط به داخل خودمان است. بحث داوری فوتبال را هم می‌دانید، خیلی اتفاقات در فوتبال رخ داده که من از کنارش گذشته‌ام. در همین دو هفته اخیر پنالتی برای حریف گرفتند که اصلا پنالتی نبوده است. من وقتی چه در تهران و چه در شهرستان‌ها در نشست‌های خبری شرکت می‌کنم، به رسانه‌ها احترام می‌گذارم، دوست دارم به این مسائل هم توجه شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز