خبرگزاری کار ایران

راهکار ویژه مدیرعامل برای حل مشکل مالی

بعد از اعتراض بازیکنان؛ درآمد جنجالی در مسیر بازگشت به باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۸۴

مشکلات مالی در پرسپولیس به اوج خود رسیده و بازیکنان دیگر اکنون بدون توجه به وعده‌ها، اعتراض خود را رسما اعلام می‌کنند.

راهکار ویژه مدیرعامل پرسپولیس برای حل مشکل مالی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر نتوانسته به منبع مالی زود بازده‌ای دست یابد و این در حالیست که طبق ادعای محمدحسن انصاریفر، مدیرعامل این تیم، آنها امیدوارند با کارگزار جدید باشگاه به سقف درآمدی سالانه 150 میلیاردی دست یابند.

با این حال با توجه به مشکلات مالی و سررسید مطالبات بازیکنان، اکنون آنها منبع درآمدی زود بازده‌ای برای برطرف کردن مشکلات کنونی در دست ندارند. این در حالیست که جذب یحیی گل محمدی از یک سو و انتقال اوساگوآنا و استوکس از سویی دیگر فشار مالی بزرگی به باشگاه وارد کرده است. باشگاه البته باید هرچه زودتر نسبت به پرداخت ارزی مطالبات بشار رسن نیز اقدام کند تا او بند آزادسازی خود در پایان فصل را فعال نکند. بازیکنان داخلی نیز البته از قاعده خارج نیستند و بعد از توفان اعتراض آنها در میسکدزون استادیوم آزادی و بعد از برد مقابل تراکتور، اکنون نیز با انتشار استوری‌هایی این اعتراض خود را نسبت به بی توجهی باشگاه به سررسید مطالبات خود را اعلام کرده‌اند.

در این شرایط به نظر می‌رسد باشگاه به دنبال این باشد که مطالبات خود در خصوص صفحه اینستاگرامی باشگاه را برای دریافت خسارت و درآمدهایی آن را دنبال کند. صفحه ایسنتاگرامی باشگاه چندی پیش از دست باشگاه خارج شده و توسط افرادی دیگر مدیریت می‌شد که در نهایت با پیگیری‌های صورت گرفته بار دیگر به باشگاه بازگردانده شد. در این رابطه اما باشگاه مستنداتی در اختیار دارد که در این مدت این صفحه درآمد چند  میلیارد ریالی داشته و آن را به دادگاه ارائه داده است. هرچند تا به این لحظه پیگیری نهایی در این خصوص صورت نگرفته اما بعید نیست در شرایط مالی کنونی، باشگاه به دنبال پیگیری این موضوع برای دریافت خسارت و پرداخت آن به بازیکنان معترض خود باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز