خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

الریان صفر - استقلال 5 / روح استرا در کالبد فرهاد؛ این استقلالِ بی رحم

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۸۵

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی مرحله دوم پلی آف با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم الریان قطر گذشت و به دور گروهی راه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد میهمان تیم الریان قطر بود و با نتیجه پرگل 5 بر صفر در این بازی به برتری دست پیدا کرد.

استقلال در این بازی پر گل در نیمه اول با گل‌های شیخ دیاباته(9) و مهدی قائدی(40) به برتری دو بر صفر دست پیدا کرده بود. در نیمه دوم آبی‌ها تنها دو دقیقه فرصت نیاز داشتند تا مهدی قائدی دومین گلش در این بازی را به ثمر برساند.

27 دقیقه پس از گلزنی مهدی قائدی، امیرارسلان مطهری که به عنوان بازیکن جانشین قائدی به میدان آمده بود چهارمین گل آبی پوشان در این بازی را به ثمر رساند و او رد دقیقه 90 موفق شد پنجمین گل استقلال در این بازی را وارد دروازه میزبان کند تا آبی‌ها برتری دیدنی را در این مسابقه به دست بیاورند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی(آرش رضاوند، 80)، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی(امیرارسلان مطهری، 74) و شیخ دیاباته( مرتضی تبریزی، 88)

ترکیب الریان: فهد یونس، محمد جمعه، لی جائه‌ایک، دامی تراواری، گابریل مرکادو، احمد عبدالمقصود(سلطان الکواری، 75)، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، موفق عوض( خالد مفتاح، 56)، رودریگو تاباتا، یاسین براهیمی

داور: توجو مینورو(ژاپن)؛ کمک‌ها: اوچی شینجی و کاراکامی ساتوشی؛ داور چهارم: آراکی یوسوکه

اخطار:

خالد مفتاح(56)- احمد عبدالمقصود(57) لی جائه‌ایک(64)فهد یونس(82) عبدالعزیز حاتم(86) از الریان

محمد دانشگر(82) آرش رضاوند(86) از استقلال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز