خبرگزاری کار ایران

حیدری: هر مربی دیگری هم جای مجیدی بود راه استراماچونی را ادامه می‌داد/ برای سنجش عیار فرهاد باید صبر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۱۵

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و سرمربی جدیدش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هاشم حیدری، از مهاجمان خوب دهه هفتاد استقلال است که همبازی مجیدی هم بوده و این روزها عقیده دارد همبازی سابقش با ادامه راه استراماچونی می‌‌تواند موفق شود.

 

تیم مجیدی با روش استراماچونی مقابل الکویت بازی کرد، به نظرتان اتخاذ همان روش قبلی از سوی مجیدی کاری درست بود؟

اتخاذ هر روشی به تفکرات مربی وقت یک تیم بازمی‌گردد و من فکر می‌کنم هر مربی دیگری هم جای مجیدی بود همین کار را می‌کرد و روش مربی قبلی را اجرا می‌کرد. زمانی که تنش زیادی بین هواداران و مدیریت به وجود آمد و همه نگران وضعیت تیم محبوب‌شان بودند مسلماً مربی که به جای استراماچونی می‌آید روش موفق مربی قبلی را اجرا و تکرار می‌کند اما شاید در طولانی مدت کم‌کم موارد دیگری را اضافه کند، به هر حال آن چیزی که عیان است به این موضوع بازمی‌گردد، چیزی که نتیجه داده باید ادامه پیدا کند و در آن شک و تردیدی نیست. استقلال با ارائه یک بازی خوب و تماشایی و زیبا موفق شد حریف خودش را شکست دهد.

از برد و شاخصه‌های استقلال که منجر به برد تیم الکویت شد حرف بزنید؟

استقلال برد پر‌گلی را کسب کرد اما تیم‌های کویتی تیم‌های درجه یکی نیستند و همیشه این تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری بودند که در بین کشورهای عربی بهترین بازی‌ها را ارائه دادند و فوتبال درجه یکی را به نمایش گذاشتند، به همین دلیل ملاک قیاس ما نباید بازی با الکویت و پیروزی مقابل این تیم باشد.

استقلال با فرهاد مجیدی موفق می‌شود؟

استقلال باید با یکی دو چالش مواجه شود و در سختی‌ها و بازی‌های دشوار باید این موضوع را سنجید. در آن مقطع جمع کردن تیم از مشکلات مهم است و می‌توان عیار مربی را سنجید و بعد به شکل دقیق اظهارنظر کرد.

استقلال در خط دفاعی مشکلاتی دارد و به نظر بالانس نیست و در خط حمله هم همه برنامه به دیاباته برای حمله ختم می‌شود؟

استقلال موقعیت زیاد به الکویت داد و اگر یکی از سیوهای دروازه‌بان استقلال جواب نمی‌داد شاید تیم با مشکل مواجه می‌شد، از همین‌رو استقلال حتماً به یک مدافع میانی سرعتی خوب و ششدانگ نیاز دارد. مدافعان استقلال همانقدر که روی هوا مسلط هستند در مواجهه با مهاجمان سرعتی در روی زمین با مشکل مواجهند. دیاباته یک گلزن تمام عیار است اما اگر دیاباته مهار شود یا محروم و مصدم، ممکن است در امر گلزنی استقلال دچار مشکل شود، از همین‌رو تنوع کار می‌تواند به خط حمله استقلال کمک کند.

در خصوص بازی استقلال مقابل تیم الریان قطر چه صحبتی دارید؟

بازی با تیم‌های قطری در این کشور سخت است. تیم ملی قطر قهرمان آسیا شده و میزبانی جام جهانی را به عهده گرفته است، از همین‌رو باشگاه‌های قطری تیم‌های خیلی خوبی هستند و بازی با تیم دوم قطر برای تیم استقلال دیدار سخت و مشکلی است، با این وجود امیدوارم روز سه‌شنبه روز استقلال باشد و نماینده کشورمان با ارائه بازی هوشمندانه به هدف خودش برسد و ان‌شاءالله به مرحله گروهی صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز