خبرگزاری کار ایران

پیکان محکوم به پرداخت حق 6 ملی‌پوش تیم بانوان شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۰۳

درخواست شش بازیکن تیم والیبال بانوان سال 97 باشگاه پیکان در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بررسی و این باشگاه محکوم به پرداخت هشت درصد قرارداد این بازیکنان ملی‌پوش شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی در نشست فوق‌العاده 30 دی ماه خود، درخواست شش نفر از بانوان عضو تیم والیبال پیکان در لیگ برتر بانوان سال 1397 مبنی بر دریافت هشت درصد بخشودگی بازیکنان تیم ملی از پرداخت سهم فدراسیون را بررسی و رای زیر را صادر کرد:

خانم‌ها فاطمه حسنی، فاطمه امینی، نگار کیانی، مهسا کدخدا، تهمینه درگذنی و سودابه باقرپور، خواهان دریافت هشت درصد سهم فدراسیون که به بازیکنان تیم ملی بخشیده شده است، بوده‌اند. باشگاه پیکان ادعا کرده است مطابق تبصره 25 ماده 7 آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال مصوب 1397، باشگاه‎هایی که تیم والیبال بانوان در لیگ داشته باشند، به جای هشت درصد می‌بایست 5 درصد به فدراسیون پرداخت نمایند و 3 درصد آن را به تیم‌های بانوان لیگ اختصاص دهند. بنابراین بازیکنان را مستحق دریافت 5 درصد از قرارداد دانسته است.

نظر به این که تبصره 25 ماده 7 ناظر به قرارداد آقایان است و این که گفته شده 3 درصد به بانوان اختصاص دهند، پس از کسر مبلغ قرارداد آقایان مد نظر بوده است و با توجه به این که بازیکنان مذکور به درخواست خود نامه‌ای که مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ بوده و به تائید سرپرست وقت فدراسیون رسیده است و حکایت از بخشیده شدن هشت درصد سهم فدراسیون نسبت به نامبردگان است را ضمیمه نموده‌اند، بنابراین باشگاه پیکان به پرداخت هشت درصد از مبالغ هر یک از بازیکنان مذکور، محکوم گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز