خبرگزاری کار ایران

پیروزی قضایی فدراسیون تیراندازی در بازپس گیری زمین‌ها و اموال

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۴۲

رای محکومیت میلیاردی فدراسیون تیراندازی ابطال و به نفع این فدراسیون صادر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پی اختلافی که بین فدراسیون تیراندازی و آقای ح- ف در مورد قرارداد سال 1389 خرید 1/500/000 تیر فشنگ کالیبر 22، صورتجلسه‌ای با امضاء و تایید یکی از کارکنان سابق فدراسیون تحت عنوان رای داوری در تاریخ 95/3/19 تنظیم و فدراسیون به جبران خسارت طرف قرارداد محکوم می‌شود. 

در پی آن دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده نیز با استناد به رای داوری، فدراسیون را به پرداخت مبلغ 13 میلیارد و پانصد میلیون ریال محکوم نمود"معادل 342987 یورو" که چنانچه این مبلغ ظرف مدت 2 ماه پرداخت نشود می‌بایست به نرخ روز یورو محاسبه شود که با نرخ امروز، حدود مبلغ 50 میلیارد ریال خواهد بود.

متعاقب این محکومیت که در آستانه مسابقات توزیع سهمیه المپیک صورت گرفت، حساب‌های بانکی فدراسیون مسدود و زمین‌های شهرک صنعتی سلفچگان توسط اجرای احکام شهرستان قم توقیف و به مزایده گذاشته شد.

با بررسی و اقامه دعوی فدراسیون جهت جلوگیری از این اقدام در محاکم قضایی با لطف و عنایت خدای سبحان و تلاش‌های بی‌وقفه ریاست و وکلای محترم فدراسیون منجر به صدور رای ابطال داوری به نفع فدراسیون در تاریخ 1/11/98 شد.

ضمناً شکایت فدراسیون از کارمند تایید کننده رای داوری در حال پیگیری می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز