خبرگزاری کار ایران

اما و اگرهای حضور شجاع خلیل زاده در دربی مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۱۶

شجاع‌خلیل‌زاده به خاطر رفتارش در بازی با تراکتور به شکل تعلیقی محروم شده تا وضعیت نامشخصی برای حضور در دربی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، می‌گویند داوران لیگ برتر روی شجاع حساس شده‌اند و هر حرکت او را گزارش می‌کنند اما فعلاً دلیل این اتفاق زیاد مهم نیست و مهم این است که پرسپولیس یکی از بهترین مدافعانش را تا اطلاع ثانوی از دست داده است. این اتفاق در حالی برای شجاع می‌افتد که او بعد از دربی رفت هم سه جلسه محروم شده بود و حتی بعد از اینکه کمیته استیناف یک جلسه این محرومیت را تعلیق کرد اما این مسأله آنقدر دیر اعلام شد که به کار شجاع و پرسپولیس نیامد.

دیروز برخی اعضای تیم پرسپولیس به قضیه محرومیت شجاع واکنش نشان دادند. محمدحسن انصاری‌فرد که عزم کرده بود خیلی زود به کمیته انضباطی رفته و دلیل این محرومیت را بپرسد قبل از ورود به کمیته انضباطی و دیدار با رئیس این کمیته گفت: «محرومیت خلیل‌زاده برای ما واقعاً غیر منتظره بوده و دلیل آن را نمی‌دانیم. خود بازیکن می‌گوید که هیچ خطای رفتاری و انضباطی نداشته است. من حتی با او صحبت کردم و تأکید کردم که اگر مسأله‌ای وجود دارد به من بگوید اما خلیل‌زاده مصرانه اعلام کرد هیچ خطایی از او سر نزده است. البته فیلم‌های موجود از بازی هم نشان‌دهنده این موضوع است که بازیکن ما تخلفی انجام نداده و فقط زمانی که بازیکن تراکتور به بیرانوند ضربه می‌زد او این بازیکن را از دروازه‌بان ما جدا کرده است.»

انصاری فرد هم مثل همه پرسپولیسی‌ها به موضوع محرومیت بی‌دلیل شجاع بعد از دربی و اتفاقات بعد از آن اشاره کرد. موضوعی که مورد اشاره مدیر روابط عمومی باشگاه هم قرار گرفت: «محرومیت خلیل‌زاده برای ما غیرمنتظره بود. بلافاصله بعد از صدور حکم با مدیرعامل، سرمربی و مدیر تیم و همینطور بازیکن صحبت کردم‌. آقای خلیل‌زاده از حکم محرومیت خود متعجب بود و تأکید داشت نه حرفی زده و نه اقدامی کرده‌. مسئولان کمیته انضباطی واقف هستند که در دو سه مورد پرسپولیس از احکام سختگیرانه در قبال پرسپولیس و مهربانانه در قبال برخی تیم‌ها و نادیده گرفتن تخلفات‌شان به شدت متضرر شده است. باشگاه با مستندات قوی این مسائل را مطرح می‌کند. ما بررسی می‌کنیم که مبنای این حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی چه بوده است. خلیل‌زاده همچون دربی رفت که حقانیتش ثابت شد تأکید دارد مرتکب تخلفی نشده و از این حکم متعجب است و دلیل آن را از ما می‌خواهد‌ و ما هم آن را پیگیری می‌کنیم.»

سیدجلال حسینی همبازی و هم‌پستی شجاع در مصاحبه‌ای گفت: «شجاع یکی از بهترین بازیکنان ما است و تلاش بالایی هم دارد. بازی با تراکتور هم یکی از دیدارهای پر تنش ما بود که باعث فشار زیاد به روی بازیکنان هر دو تیم شد. امیدوارم تمام بازیکنان بتوانند این فشارها را تحمل کنند. شجاع بازیکن بسیار خوبی است اما شرایط عصبی او هم خودش و هم تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هم بازیکنان با او صحبت کرده‌اند و هم خود گل‌محمدی به او تذکر داده است.»

حمید مطهری مربی پرسپولیس هم با ابراز تعجب از تصمیم کمیته انضباطی گفت: «واقعاً برای من قابل درک نیست که کمیته انضباطی ساعاتی بعد از بازی به یکباره تصمیم می‌گیرد شجاع خلیل‌زاده را تا اطلاع ثانوی محروم کند. درک این تصمیم برای من سخت است به خاطر اینکه شجاع در بازی با تراکتور کار خاصی انجام نداد که به خاطر آن محروم شود. در چنین دیدارهای پرتنشی طبیعی است که بازیکنان آن رفتارها را در زمین انجام دهند، ضمن اینکه شجاع را همه ما می‌شناسیم و نوع بازی‌اش به همین شکل است. او یک بازیکن باانرژی و پرتلاش است و به خوبی می‌شود این موضوع را در بازی‌اش درک کرد.»

در نهایت اینکه شجاع خلیل‌زاده همراه افشین پیروانی به کمیته انضباطی رفت و بعد از این حضور خبر آمد با توجه به حکم تعلیقی‌اش که از قبل باقی مانده بود او یک جلسه محروم شده تا با از دست دادن دیدار با صنعت نفت در آبادان مهیای حضور در دربی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز