خبرگزاری کار ایران

ربیعی - مس رفسنجان؛ در سودای صعود با مدار سینوسی!

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۴۴

بعد از شکست هفته گذشته مقابل قشقایی، اکنون مس در یک بازی پرگل بار دیگر به برتری دست یافت تا شانس صعود خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان که سابقه حضور در تیم های شهرداری بندرعباس، شهرداری اردبیل، آلومینیوم و بادران را در کارنامه دارد در فصل جاری هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفته و علیرغم اینکه سه شکست تا به اینجا در کارنامه آنها ثبت شده، بار دیگر به صدر جدول بازگشته‌اند.

ربیعی که با تیم بادران و آلومینیوم هم تا آستانه صعود پیش رفته بود اما در هفته‌های پایانی نتوانست این مهم را به سرانجام برساند و ناکام بزرگ دو فصل اخیر لقب گرفته و نمی‌خواهد اینبار هم شرایط با مس رفسنجان برای او تکرار شود.

مس رفسنجان که هفته گذشته شکست تلخی را مقابل قشقایی شیراز متحمل شده بود و زیر فشار انتقادات قرار داشت، در این هفته اما در یک بازی نزدیک مقابل نیروی زمینی و در دقیقه پایانی با شانس بزرگی همراه شد و نتوانست پیروز بازی لقب گیرد. 

مس رفسنجان در دیدار روز گذشته مقابل نیروی زمینی پس از اینکه دوبار از حریف خود پیش افتاده بود اما نتوانست از گل های زده خود دفاع کند تا اینکه در دقیقه 89 توسط علی پورمحمد به گل برتری رسید و این دیدار با پیروزی 3بر2 به سود خود پایان داد.

محمد ربیعی با این پیروزی مس رفسنجان 42 امتیازی شد و با توجه به شکست گل ریحان رده دومی مقابل قشقایی، شاگردان ربیعی فاصله خود را با این تیم به عدد 4 رساند و باید دید تاریخ برای ربیعی تکرار خواهد شد و بار دیگر در صعود ناکام خواهد ماند یا با مس ، رفسنجانی‌ها را به لیگ برتر می‌رساند.

هرچند تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده اما محمد ربیعی این بار به چیزی جز صعود فکر نمی کند تا رویای لیگ برتری شدن مس رفسنجان به واقعیت بپیوندد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز