خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: طی چند روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود / فوتبال ایران از تمام تیم‌های آسیایی سرتر است

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۹۷

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران درخصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همکاران در فدراسیون فوتبال مشغول هستند و بررسی‌های خود را انجام می‌دهند. ظرف چند روز آینده سرمربی مشخص خواهد شد. اجازه دهید گزینه‌ها بررسی شود اعلام می‌کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که سرمربی داخلی است یا خارجی تاکید کرد: اجازه بدهید بررسی های لازم انجام گیرد.  

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک و همچنین برگزاری مسابقات تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد در امارات گفت: من و آقای صالحی امیری  با مسئولان IOC ملاقات و مذاکرات خوبی داشتیم تا این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم و کاروان در المپیک حاضر شود. اراده ای بود که حتی میزبانی بازی‌های خانگی را از ما بگیرند اما تلاشی انجام شد و وحدتی که در کشور به وجود آمد و مردم هم خواستند در مقابل زیاده خواهی برخی مسئولان فدراسیون آسیایی بایستیم.

او ادامه داد: در نهایت در یک توافق، توانستیم تمام میزبانی بازی‌های خانگی را بدون پیش شرط  بگیریم و فقط در دو بازی پلی آف، خارج از خانه حاضر شویم که دو تیم فوتبال ما با موفقیت مثال زدنی توانستند این دو بازی را پشت سر بگذارند. دو تیم ما ثابت کردند فوتبال ایران از تمام تیم‌های آسیایی سرتر است و می‌تواند پایش را از آسیا فراتر بگذارد. در هر صورت این فشار و مشکلات وجود دارد باید با وحدت و هماهنگی از حق مردم و ورزشکاران دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز