خبرگزاری کار ایران

وفا هخامنش:خود رادولوویچ من را انتخاب کرد

از استقلال، تراکتور و فولاد هم پیشنهاد داشتم / به ایران برگشتم تا به پیراهن تیم ملی برسم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۹۲

مدافع جدید ذوب آهن از دلایل بازگشتش به لیگ ایران و انتخاب ذوب آهن صحبت کرد.

وفا هخامنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازگشت به لیگ ایران اظهار داشت: من شرایط خوبی در لیگ عراق داشتم و تا قبل از اتفاقات اخیر اوضاع خوب بود ولی مشکلاتی که پیش آمد و لیگ تعطیل شد تصمیم گرفت به لیگ ایران برگردم و فوتبالم را در داخل کشور ادامه دهم.

وی در مورد انتخاب ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است که یک ساختار منسجم و مدیریت خوب دارد و به دور از حاشیه و جنجال کارش را جلو می‌برد و این همان چیزی بود که من دنبالش بودم و برای همین اینجا را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم و امیدوارم روزهای خوبی داشته باشم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد سایر پیشنهاداتش هم توضیح داد: من چند پیشنهاد دیگر هم داشتم. فولاد به دنبال جذب من بود و آقا جواد با من تماس گرفت و از استقلال هم پیشنهاد داشتم و با تراکتور هم یک صحبت‌های ابتدایی داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم به ذوب آهن بیایم چرا که تجربه خوبی از حضور در اصفهان داشتم و می‌خواستم روزهای خوب گذشته برایم تکرار شود.

هخامنش در مورد وضعیت ذوب‌آهن در نیم فصل نخست هم گفت: من بازی‌های تیم را دنبال می‌کردم و واقعاً بازی خوبی به نمایش می‌گذاشتند ولی نتیجه نمی‌گرفتند و همین شد که شرایط خوبی رقم نخورد ولی حالا سرمربی جدید آمده و بازیکنان خوبی هم برای تقویت تیم اضافه شدند و نقاط ضعف به خوبی پوشش داده شد و دیدید که یک برد خوب هم به دست آورد و به امید خدا خوشبینم که در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی رقم بخورد.

وی در رابطه با اینکه باید با بازیکنان هم‌پستی خود رقابت کند و کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد هم خاطرنشان کرد: بله ذوب آهن در همه پست‌ها بازیکن خوب دارد و در دفاع وسط هم هادی محمدی، محمد نژادمهدی و وحید محمدزاده هستند که از بهترین‌های ایران محسوب می‌شوند. من همیشه از رقابت استقبال می‌کنم و از آن فراری نیستم. رقابت باعث می‌شود بازیکن تلاش بیشتری داشته باشد و همین موضوع باعث پیشرفت می‌شود. من همه تلاشم را می‌کنم تا نظر سرمربی را جلب کنم و در ترکیب اصلی جا بگیرم.

مدافع ذوب آهن با اشاره به اینکه رادولوویچ گفته بود خریدهای نیم فصل بدون نظر او انجام شده هم گفت: بله خریدهای قبلی ذوب آهن قبل از آمدن ایشان انجام شده بود ولی این موضوع در مورد من صدق نمی‌کند و من را خود رادولوویچ انتخاب کرد و فیلم بازی‌هایم را دید و نظرش مثبت بود. البته اینکه با نظر سرمربی انتخاب شدم یک پوئن مثبت برای من است ولی دلیل بر این نیست که خیالم از چیزی راحت باشد و همانطور که گفتم باید تلاش کنم.

هخامنش در مورد جایگاه ذوب آهن در نیم فصل دوم هم عنوان کرد: کار سختی است ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی‌های باقی‌ مانده بهترین نتایج ممکن را بگیریم و اگر شد سهمیه آسیایی کسب کنیم و برای این هدف همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

وی در مورد کار با رادولوویچ هم گفت: من یک جلسه زیر نظر او تمرین کردم و مربی سختگیر و نکته سنجی است و نکات ریزبینانه و جالب توجهی به بازیکنان گوشزد می‌کند و حتم دارم زیر نظر او ذوب آهن و بازیکنان پیشرفت خواهند کرد.

مدافع ذوب آهن در مورد اهداف شخصی خود در این فصل هم یادآو شد: دوست دارم جایگاه ثابتی در ترکیب ذوب آهن داشته باشم و پس از آن با عملکرد خوب خودم بتوانم به تیم ملی برسم و اصلاً یکی از اهدافم از بازگشت به لیگ ایران همین موضوع بود که بیشتر دیده شوم.

هخامنش در پایان گفت: از مسئولان ذوب آهن ممنونم که پای مشکلاتی که در بازگشت من به ایران و ثبت قرارداد وجود داشت ایستادند و پیگیری کردند تا بتوانم قرارداد ببندم و از همه عوامل ذوب آهن و حتی کارگران کارخانه ممنونم از زحماتی که می‌کشند و امیدوارم نماینده خوبی برای آنها در زمین فوتبال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز