خبرگزاری کار ایران

اتفاقات ویژه هفته هفدهم: استارت موفق یحیی و موفقیت تارتار در دربی نفتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۱۴

مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اگرچه آمار و ارقام بسیار قابل توجه و جنجالی نداشت اما با اتفاقات گوناگونی دنبال شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با هفت مسابقه پیگیری شد و به غیر از دیدار فولاد خوزستان و استقلال تهران که لغو شد و برگزاری آن به زمان دیگر موکول شد، بازی‌های این هفته نکات جالبی در دل خود داشت. تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با سرمربی جدیدش به برتری مقتدرانه در ورزشگاه آزادی دست پیدا کند و دربی نفتی‌ها با برتری شاگردان مهدی تارتار دنبال شد.

نکات جالب توجه هفته هفدهم را در ادامه می‌خوانید:

شهرخودرو صفر - شاهین شهرداری صفر

مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی جدید تیم شهرخودرو که پس از جدایی یحیی گل محمدی به عنوان جانشین این سرمربی انتخاب شده شروع نسبتا موفقی داشت و در اولین دیدار به یک امتیاز رسید تا امید تیمش برای بقا در بین مدعیان بالای جدولی کمرنگ نشود. نکته قابل توجه این بازی پس از 90 دقیقه شکل گرفت که باشگاه شاهین از تخلف شهرخودرو به کمیته انضباطی شکایت کرد. میلاد سرلک و حسن جعفری دو بازیکن نیم فصل اول نساجی مازندران بودند که به صورت غیرقانونی قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده بودند و شاهین بوشهر هم به همین دلیل خواهان تغییر نتیجه بازی بود که البته راه به جایی نبرد.

ماشین سازی صفر - سپاهان اصفهان صفر

تیم سپاهان در روزهایی که به برتری و کسب سه امتیاز نیاز دارد با خراب کردن موقعیت‌های فراوان مهاجمانش از جمله اشتباه باورنکردنی سجاد شهباززاده برابر شاگردان احد شیخ لاری تنها به یک امتیاز بسنده کرد و دو امتیاز حساس را از دست داد. توقف سپاهان در ماشین سبب شد تا فاصله آنها با صدر جدول رده بندی به 5 امتیاز برسد تا امیرقلعه نویی یکبار دیگر به مغلوب شدن در کورس قهرمانی و رقابت با پرسپولیس ناکامی را احساس کند.

پیکان صفر - نساجی مازندران یک

بازی دو تیم در هوای سرد شهرقدس در حالی به سود تیم محمدرضا مهاجری به پایان رسید که موقعیت‌های گل زیادی نداشت و بازی دلچسبی از هر دو تیم به اجرا در نیامد. در این مسابقه تیم نساجی با ضربه پنالتی به گل رسید که به اعتقاد مدافعان پیکان پنالتی نبود و پیکان هم در حالی شکست خورد که آنها اعتقاد داشتند در دقایق پایانی برخورد علیرضا حقیقی با علیرضا کوشکی باید پنالتی اعلام می‌شد.

گل گهر یک - سایپا یک 

تیم تحت هدایت مجید جلالی با گل یونس شاکری از سایپا پیش افتاده بود که در اواسط نیمه دوم امیرحسین حسین زاده به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار ترکیب جوان نارنجی پوشان گل تساوی را به ثمر رساند تا سایپا همانند گل گهر علیرغم برتری در آخرین هفته پیش از تعطیلات نیم فصل از کسب پیروزی ناکام بماند و به تساوی رضایت بدهد. گل گهر با مجید جلالی در حالی به کسب دومین پیروزی متوالی فصل نزدیک بود که همکاری دو خرید زمستانی این تیم تاثیر بسیاری داشت. شاکری موفق شده بود روی ارسال احمد موسوی دروازه سایپا را باز کند.

ذوب آهن اصفهان یک - پارس جنوبی جم صفر

میودراگ رادولوویچ 52 ساله مونته نگرویی دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ ایران با پیروزی کارش را آغاز کرد و گل سه امتیازی قاسم حدادی فر به او کمک کرد تا با انگیزه دوران حرفه‌ای جدید خود را رقم بزند. در این مسابقه مهدی خلیل به عنوان دروازه بان تازه وارد ذوب آهن عملکرد خوبی داشت و دانیال اسماعیلی فر که صحبت‌های فراوانی هم برای جدایی او در زمستان مطرح شده بود به حدادی فر پاس گل داد. در مقابل رادولوویچ، هومن افاضلی به عنوان جانشین فراز کمالوند روی نیمکت پارس جنوبی جم اولین مسابقه رسمی روی نیمکت این تیم را با شکست پشت سر گذاشت و تیمش را با 4 امتیاز کمتر از ذوب آهن در رده سیزدهم جدول رده بندی می‌بیند. 

پرسپولیس 2 - تراکتور تبریز صفر

یحیی گل محمدی پس از پایان همکاری با تیم شهرخودرو مشهد در بازگشت به نیمکت پرسپولیس تهران برابر تیم سابقش به برتری رسید. گل محمدی که زمانی هدایت تراکتور را در دست داشت با درخشش علی علیپور و وحید امیری بازی که به میزبانی استادیوم آزادی برگزار می‌شد را با برد پشت سر گذاشت تا تیمش با اختلاف 5 امتیازی نسبت به سپاهان،‌ نزدیک‌ترین تیم به صدر جدول رده بندی به رتبه اول برسد.

نفت مسجد سلیمان 2 - صنعت نفت آبادان صفر

تیم صنعت نفت آبادان که فصل نقل و انتقالات را با محرومیتی که داشت سپری کرد و ورودی و خروج نداشت با ستاره‌هایی که حفظ کرده بود نتوانست حریف همنام مسجد سلیمانی‌اش شود و با دو گل علی علیزاده و امید سینگ شکست خورد. دیدار رفت دو تیم با تساوی به پایان رسیده بود و تارتار که وضعیت مالی تیمش همانند نفت آبادان است موفق شد در دربی ندارها به برتری برسد تا تیم را نزدیک به مدعیان ببیند. گفتنی است، اختلاف امتیاز دو تیم با برتری نفت مسجد سلیمان به عدد چهار رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز