خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۰۰

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال هم برخی از نفرات چهره شاخص تیم‌هایشان بودند.

به گزارش ایلنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: حامد لک (ماشین سازی)

روز سختی مقابل مهاجمان سپاهان داشت و خصوصاً در نیمه دوم دروازه او زیاد تحت فشار قرار گرفت. اگرچه بی دقتی مهاجمان حریف و بیرون زدن برخی از موقعیت‌های حتمی گل در بسته ماندن دروازه لک در این هفته از رقابت‌ها تاثیر بسزایی داشت ولی خود لک هم بارها با واکنش‌های به موقعش مانع فروپاشی دروازه شد و در یک امتیاز تیمش مفید بود.

 

مدافع راست: احمد موسوی (گل‌گهر)

شرایط خوبی در تراکتور نداشت و مصدومیت های پیاپی هم باعث شد خیلی فرصت بازی پیدا نکند ولی تصمیمی هوشمندانه او در جدایی و رفتن به گل‌گهر در اولین حضورش تاثیر خود را نشان داد و موسوی علاوه بر بازی خوب و قابل قبولش یک پاس گل داد تا تاثیرش را روی نتیجه بازی گذاشته باشد.

 

مدافع میانی: دوس‌سانتوس (ماشین سازی)

از خریدهای خوب ماشین سازی در فصل جدید محسوب می‌شود و در نیم فصل نخست هم چند بار در تیم منتخب هفته حضور داشته. او ستون اصلی دفاع میانی ماشین سازان است و وظیفه داشت هموطنش کی‌روش استنلی را مهار کند و به خوبی از عهده این کار برآمد.

 

مدافع میانی: شایان مصلح (سپاهان)

اگرچه تساوی بدون گل در دیدار خارج از خانه مقابل ماشین‌سازی هم نتیجه خوبی برای سپاهان محسوب نمی‌شود ولی بازهم خط دفاعی این تیم در مجموع نمره قبولی می‌گیرد. شایان مصلح در نبود مهدیزاده و پورقاز و ولسیانی مصدوم در پست غیر تخصصی دفاع میانی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت تا خیال قلعه‌نویی از بابت داشتن یک آلترناتیو جدید در این پست راحت باشد.

 

مدافع چپ: محمد انصاری (پرسپولیس)

دوباره در پست تخصصی خودش به یک ستون محکم برای پرسپولیس تبدیل شده و زیر نظر گل‌محمدی همان مدافع چپ خوب دوران برانکو را مقابل تراکتور نشان داد. انصاری کار سختی برای مقابله با اشکان دژاگه داشت ولی به خوبی مانع نفوذ او از جناح تحت اختیار خودش شد و یک موتور سرخ‌های تبریزی را از کار انداخت.

 

هافبک میانی: قاسم حدادی‌فر (ذوب آهن)

نشان داده هنوز دود از کنده بلند می‌شود و در شرایط سخت این کاپیتان با تجربه ذوبی‌ها است که ناجی تیمش می‌شود. حدادی‌فر علاوه بر بازی خوب و حساب شده خودش در طول بازی و میدان‌داری خود مثل همیشه، گل 3 امتیازی تیمش را هم با استفاده از هوش و تجربه بالا به ثمر رساند تا اولین حضور رادولوویچ روی نیمکت سبزپوشان با برتری همراه باشد.

 

هافبک میانی: شاهین ثاقبی (ماشین‌سازی)

در پست غیر تخصصی هافبک دفاعی مقابل سپاهان به میدان رفت و کار سختی هم در مهار نورافکن و رفیعی داشت ولی به خوبی توانست هم حملات طلایی‌پوشان را خنثی کرده و هم از میانه میدان به سمت دروازه این تیم نفوذ کند و پایه گذار چند حمله خطرناک برای شاگردان شیخ‌لاری بود.

 

وینگر راست: دانیال اسماعیلی‌‌فر (ذوب‌آهن)

همه تلاشش را کرد تا در نیم فصل از ذوب آهن جدا شده و به یکی از 4 تیم مدعی بالای جدول که خواهانش بودند بپیوندد ولی مقاومت ذوبی‌ها برای جدایی او باعث شد مجبور شود یک نیم فصل دیگر هم در این تیم بماند ولی این موضوع انگیزه‌اش را برای درخشش در ترکیب تیم کم نکرد و با یک پاس گل و بازی خوب ستاره تیمش مقابل پارس جم بود.

 

وینگر چپ: وحید امیری (پرسپولیس)

روز درخشانی مقابل تراکتور داشت و اگر او را بازیکن برتر هفته نام بدهیم اغراق نکرده‌ایم. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا مزد بازی فوق‌العاده‌اش را بگیرد و نشان دهد زیر نظر گل محمدی تبدیل به همان ستاره سابق در زمان برانکو می‌شود و دوران افولش زیر نظر کالدرون  به پایان رسیده است.

 

مهاجم: یونس شاکری (گل‌گهر)

خرید خوب گل‌گهر در نیم فصل بود و در اولین بازی خودش در لباس این تیم هم گلزنی کرد تا تاثیر خودش را به خوبی زیر نظر مجید جلالی نشان دهد. او در صورت تکرار عملکرد خوبش در مشهد، می‌تواند ستاره خط حمله سیرجانی‌ها در نیم فصل دوم باشد.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

اضافه شدن اوساگوانا و استوکس باعث شده علیپور حسابی به خودش بیاید و برای از دست ندادن جایگاه ثابتش در ترکیب اصلی سرخپوشان تلاش بیشتری کند و همین باعث شد اثاری از بازگشتش به روزهای اوج دیده شود. علیپور یک گل زیبا به مظاهری زد و پاس گلش به وحید امیری هم نقش پررنگ او را در برتری 2-0 بازی حساس هفته هفدهم نشان داد.

 

تیم منتخب هفته هفدهم لیگ برتر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز