خبرگزاری کار ایران

اسماعیل نژاد: بها دادن به نونهالان، آینده کشتی را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۳۴۳

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان گفت: اردوی خوبی را در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده پشت سرگذاشتیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان با بیان این مطلب افزود: با پیشنهاد فدراسیون کشتی و برای اینکه کشتی گیران با محیط اردوی خانه کشتی آشنا شوند و با قهرمانان از نزدیک دیدار کنند و همچنین در یک برنامه فرهنگی و تفریحی شرکت کنند، اردوی چهار روزه‌ای را با حضور 28 کشتی گیر منتخب در کنار 10 مربی سازنده در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این اردو برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری چند مرحله تمرینات مرور فن، رفع اشکال در سرپا و تمرینات ایستگاهی و مهارتی، به همراه تست چربی به منظور بررسی شرایط وزنی کشتی گیران را در دستور کار داشتیم. مربیان حاضر نیز با نحوه تمرینات و چگونگی آماده‌سازی کشتی گیران آشنا شدند.

اسماعیل نژاد تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار بود و کشتی گیران در موزه ورزش کمیته ملی المپیک حضور یافتند و از نزدیک مدال‌ها و یادبودهای المپین‌ها و ورزشکاران مطرح کشورمان را دیدند. همچنین کشتی گیران نونهالان به تماشای یک فیلم سینمایی هم رفتند.

سرمربی اسبق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و مربی اسبق تیم ملی بزرگسالان در مورد حضورش در تیم نونهالان تصریح کرد: بعنوان سرمربی و مربی با 8 رئیس فدراسیون کار کردم و در این مدت با حضور در مسابقات مختلف بین المللی تجربیات زیادی را کسب کردم. از صمیم قلب می‌خواستم که این تجربیات را در اختیار دیگران قرار دهم و زمانی که حسن رنگرز مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مورد تیم نونهالان با من صحبت کردم، هدایت این تیم را پذیرفتم.

وی ادامه داد: البته به نظرم رده‌ی نونهالان و نوجوانان به هم وصل هستند و اگر مدیریت این دو تیم یکی باشد، نتایج بسیار بهتری را شاهد خواهیم بود.

اسماعیل نژاد با بیان اینکه هنوز هم بعنوان مربی سازنده در استان مازندران فعال است اظهار داشت: بعنوان یک مربی وظیفه‌ام این است که در خدمت کشتی ایران باشم و کشتی با حضور مربیان سازنده و فعال استان‌ها، می‌تواند رشد و پیشرفت داشته باشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان در پایان با تأکید بر اینکه بها دادن به نونهالان آینده کشتی را تضمین می‌کند، خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را برگزار کردیم و کشتی گیران از امکانات و شرایط خانه کشتی رضایتمندی کامل داشتند امیدوارم در آینده نیز این روند ادامه پیدا کند تا آینده سازان کشتی ایران در جریان اردوی فرنگی کاران بزرگسالان نیز قرار گیرند و از نزدیک با قهرمانان ملی پوش آشنا شوند و به تماشای تمرینات آن‌ها بنشینند تا انگیزه‌های آن‌ها برای ادامه کار چندین برابر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز