خبرگزاری کار ایران

دین محمدی: استقلال آنقدر اعتبار نداشت که بتواند یک نصف چمن مصنوعی بگیرد

حرمت‌ها باید در استقلال حفظ شود/ شارلاتان؟ بهتر است اسم بیاورد!/

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۳۱

پیشکسوت استقلال می‌گوید مجیدی نباید دنبال بهانه باشد.

به گزارش ایلنا،سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال می‌گوید کادر فنی نباید با حرف‌هایش برای تیم حاشیهایجاد کند دین محمدی‌ می‌گوید مجیدی مشکلات اسقتلال را می‌دانسته پس نباید الان دنبال بهانه باشد.

مصاحبه فرهاد مجیدی را علیه مدیران استقلال خواندید؟

در جریان نبودم فقط دوستان گفتند که مجیدی چنین مصاحبه‌ای کرده است باید بگویم فرهاد روز اولی که به استقلال آمد تمام این شرایط را می‌دانست و اطلاعات کاملی از تیم داشت پس دیده که شرایط تیم خوب است و مربیگری در این تیم را قبول کرده او نباید با حرف‌هایی که می‌زند حاشیه برای تیم به وجود آورد.

او در حرف‌هایش گفته شارلاتان‌هایی در کنار استقلال هستند که به دنبال منافع از این تیم هستند؟

فرهاد باید اسم بیاورد همین که یک حرفی را بزنیم و ذهن‌ها را منحرف کنیم کار خوبی نیست آنان که خلاف می‌کنند باید اسم‌شان را هوادار بداند باید بدانیم که چه کسانی به استقلال در حال ضربه زدن هستند البته که این ادبیات اصلا زیبنده استقلال نیست.

مجیدی در بخش دیگری از اظهاراتش گفته استقلالی‌ها نتوانستند برف چمن را برطرف کنند تا تیم تمرین کند؟

به نظر من یعنی واقعا در تیم یک نفر عرضه گرفتن یک زمین تمرین را نداشت یعنی استقلال آنقدر اعتبار نداشت که بتواند یک نصف چمن مصنوعی بگیرد مگر ورزشگاه‌ امام رضا برای استقلال نیست چرا تیم در آنجا تمرین نمی‌کند. همین بایرن مونیخ در کنار چمن طبیعی‌اش یک زمین مصنوعی هم دارد که در بعضی اوقات آنجا تمرین می‌کند.

فرهاد مجیدی در مصاحبه‌اش گفته تیم مشکلات مالی دارد؟

استقلال از قدیم الایام مشکلات مالی داشته اما نباید به خاطر این گونه مسائل منافع استقلال به خطر بیفتد.

خیلی‌ها معتقدند هیات مدیره استقلال با یکدیگر جور نیستند؟

هیات مدیره باید در کنار یکدیگر برای موفقیت استقلال تلاش کنند من چند روز پیش دیدم یکی از اعضای هیات مدیره مصاحبه‌ای علیه محمد نوری انجام داده بود این صحبت‌ها درست نیست اگر یک نفر یک روز هم برای این تیم بازی کرده باشد استقلالی است. زمان محمد نوری که بازیکنان مفت برای این تیم بازی می‌کردند به نظرم حرمت‌ها باید در استقلال حفظ شود.

فکر می‌کنید چرا یک عضو هیات مدیره چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند؟

 یک چیزی را به شما می‌گویم و آن هم این است که  شاید الان من را خلیل‌زاده در خیابان ببینم نشناسم اما مشکلات ما این است که پیشکسوتان باید دور هم جمع شوند کاری که علی پروین در پرسپولیس انجام می‌داد. خیلی از همین بازیکنان علاوه بر اینکه پولی از این تیم نگرفتند خیلی از مواقع درآمدزایی هم برای باشگاه انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز