خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

شکست خانگی پیکان مقابل نساجی؛ بازی کارت‌ها!

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۷۴

تیم نساجی مازندران در دیدار برابر پیکان تهران به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر نوزدهم تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف نساجی مازندران رفت.

میزبان در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر از شاگردان محمدرضا مهاجری شکست خورد. در دقیقه ۳۸ بازی حامد سری خطای پنالتی که به سود نساجی اعلام شده بود را برخلاف شیرجه مهدی امینی وارد دروازه پیکان کرد.

نیمه اول این دیدار به غیر از صحنه پنالتی صحنه حساسی نداشت و دو تیم موقعیت‌های خطرناکی را ایجاد نکردند.

حساس‌ترین موقعیت تیم پیکان در نیمه اول روی سانتر سعید واسعی پشت مدافعان نساجی برای امیرحسین کریمی ایجاد شد که ضربه چیپ بی دقت او راهی به حقیقی پیدا نکرد و راهی اوت شد.

در نیمه نخست محمد ستاری از پیکان و محمد عرفان معصومی از نساجی کارت زرد دریافت کردند. همچنین پس از سوت پایان بازی حجت حق وردی در اعتراض به داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم تیم‌ها همانند نیمه اول فرصت‌های چشمگیری برای گلزنی ایجاد نکردند و تنها این علی شجاعی بود که فرصت عالی برای تقاضا بیشتر در این پیروزی داشت که ضربه او را که مهدی امینی به خوبی مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه دوم جلال الدین علیمحمدی در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار گرفت که توپ دفع شد و بازیکنان پیکان به خطای پنالتی اعتقاد داشتند که منجر به مصدومیت شدید حقیقی از ناحیه سر شد. چند لحظه بعد از مداوای حقیقی تیم پیکان با ارسال به محوطه نساجی فرصت داشت تا گلزنی کند اما ضربه حجت حق وردی با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

در نیمه دوم این مسابقه ۶ کارت زرد دیگر به بازیکنان دو تیم نشان داده شد. حسین پورامینی در پنج دقیقه با دریاقت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد و تیم پیکان بازی را ده نفره به پایان برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز