خبرگزاری کار ایران

رضاوند: با تمام وجود و غیرت ایرانی مقابل الکویت بازی می‌کنیم/ به‌عنوان بازیکن باید مطیع سرمربی و متعهد به باشگاهم باشم

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۸۹

هافبک تیم استقلال معتقد است که آنها می‌تواند الکویت را در دبی حذف کند و آماده حضور در مراحل بعدی باشد.

به گزارش ایلنا، استقلال امروز در دیداری حساس به مصاف الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان خواهد رفت و این در حالیست که آبی‌ها شرایط ویژه و عجیبی را برای حضور در دبی و میزبانی از حریف خود پشت سر گذاشته‌اند. با تمامی مشکلاتی که علیه تیم شکل گرفته اما آرش رضاوند از انگیزه بالای تیمش برای موفقیت در این دیدار می‌گوید.

*در روزهای اخیر بلاتکلیف بودید و در آسیا هم برنامه‌تان مشخص نبود؟

بالاخره تعویق بازی‌های‌مان و مشخص نبودن برنامه ‌هم مربی و هم بازیکن را دچار مشکل می‌سازد و مربی در برنامه‌ریزی و بازیکن در آماده‌سازی دچار مشکل می‌شود. بازی‌مان با سپاهان به یکباره لغو شد پس از آن دیدار‌مان با فولاد کنسل شد. چندی بعد از آن هم نمی‌دانستیم تکلیف‌مان برای بازی با الکویت چگونه است که البته خیلی دیر مشخص شد که باید شنبه با این تیم در دبی بازی کنیم، در این خصوص هم همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد اما ما با تمام وجود و غیرت ایرانی مقابل تیم کویتی بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله با آنالیز و برنامه دقیق کادر فنی‌مان هم دست پر از میدان خارج می‌شویم. هواداران ایرانی هم در دبی هستند که اطمینان دارم بهترین حمایت را از تیم ما انجام خواهند داد و با انرژی مضاعفی که به استقلال می‌دهند حتماً تیم الکویت را در دبی حذف می‌کنیم و خودمان را آماده حضور در مراحل بعدی می‌سازیم. استقلال اسم بزرگی در آسیا بوده و هست و به‌ عنوان یکی از نماینده‌های پر طرفدار ایران در قاره کهن با بیشترین مسئولیت‌پذیری بهترین نمایش ممکن را ارائه داده و بهترین نتیجه ممکن را هم کسب خواهیم کرد.

*فرهاد مجیدی پس ‌از مدت‌ها کش و قوس که بر سر جایگزینی استراماچونی و آمدن یا نیامدن مربی ایتالیایی مطرح بود، جایگزین مربی قبلی‌تان شد به ‌نظرت او بهترین گزینه بود؟

فرهاد مجیدی بازیکن بزرگ استقلال بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ها است، ما چند هفته با ایشان با انگیزه بالا کار کرده‌ایم. فاصله سنی کم آقا فرهاد با بازیکنان و درک متقابل خوبی که بین ایشان و بازیکنان وجود دارد خیلی به تیم کمک می‌کند تا ما مسائل فنی و سایر موارد را در تیم پیش ‌ببریم و بر همه مسائل غلبه کنیم.

 *مجیدی در مورد قهرمانی در لیگ یا موفقیت استقلال حرف خاصی با بازیکنان داشته؟

استقلال همیشه جزو تیم‌های بزرگ ایران بوده و هست اما آقا فرهاد در خصوص رده‌ای خاص و قهرمانی حرفی با ما نداشته است. با وجود این بعد از 3020 روز که برای حضور استراماچونی و آمدن یا نیامدنش سردرگم بودیم حتماً انتخاب آقا فرهاد بهترین انتخاب ممکن بود چون ایشان در آن شرایط بهترین فردی بودند که به مسائل و روحیات و شرایط اشراف کامل داشتند و با آگاهی و درایت مسئولان، سرمربیگری استقلال را پذیرفته و به نوعی باشگاه، ما و هواداران را از سردرگمیدرآوردند.

*‌اما باشگاه‌تان امکانات خوبی را برای سرمربی‌تان ظاهراً مهیا نساخته که حتی شنیده شد این مسأله ناراحتی سرمربی‌تان را هم به همراه داشته؟

محل تمرین‌مان ‌که مجموعه انقلاب است و گاهی اوقات هم که آنجا مشکلاتی نظیر بارندگی و... داشته در چند زمین دیگر تمرین کرده‌ایم در مورد صحبت مربی‌مان در مورد مسائلی که شما می‌گویید من نمی‌توانم حرفی بزنم و وارد این مسأله شوم چون به‌عنوان بازیکن باید مطیع سرمربی و متعهد به باشگاهم باشم.

*به ‌نظر خیلی به تو بازی نرسیده از این موضوع گلایه نداری؟

در چند بازی به‌عنوان بازیکن جایگزین به‌میدان رفتم اما در جام حذفی در ترکیب ثابت تیمم قرار داشتم و در 98 بازی تیمم در لیگ هم بازیکن ثابت بودم و تنها در چند بازی، به‌عنوان بازیکن جایگزین به ‌میدان رفتم. استقلال تیم بزرگی است و اینجا بازیکنان قابلی حضور دارند و همه برای بهترین نمایش و حضور خیلی زحمت می‌کشند، با وجود این من از شرایطم در استقلال راضی‌ام و فکر می‌کنم در مسیر خوب، مثبت و پیشرفت در تیم محبوبم گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز