خبرگزاری کار ایران

در انتظار شکست سکوت یک ماهه قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۱۹

سرمربی سپاهان حدود یک ماه است که هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان عصر امروز تیمش را در مصافی سخت به تقابل با ماشین‌سازی می‌فرستد و در این دیدار فرصت بازگشت به صدر جدول را حداقل برای 24 ساعت تا بازی پرسپولیس مقابل تراکتور دارد.

یکی از نکات جالب توجه در مورد قلعه‌نویی، سکوت طولانی مدت او و پرهیز از مصاحبه و اظهار نظر در حضور رسانه‌ها در یک ماه اخیر است.

آخرین صحبت‌هایی که از قلعه‌نویی رسانه‌ای شد مربوط به نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت بود که 7 دی‌ماه انجام شد و بعد از آن دیگر تن به هیچ گفتگویی نداد.

سرمربی سپاهان که از شکست سنگین تیمش مقابل صنعت نفت عصبانی بود ترجیح داد چند روزی بعد از بازی سکوت کرده و پس از آن هم شایعات نقل و انتقالاتی و البته مذاکراتش با فدراسیون و بحث نشستنش روی نیمکت تیم ملی این سکوت را دامن زد و آن را ادامه دار کرد.

در این میان سپاهانی‌ها 4 دیدار تدارکاتی مقابل شهر خودرو، سایپا، پارس جم و نساجی در تعطیلات برگزار کردند که تمام آنها به درخواست قلعه‌نویی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه برگزار شد تا سرمربی سپاهان مجبور به برخورد با خبرنگاران و پاسخ به پرسش‌های این مدت اخیر نباشد و در نهایت در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی هم حاضر نشد تا سکوتش به شایعات اخیر دامن بزند.

بدون شک سوالات زیادی از قلعه‌نویی وجود دارد و احتمالاً خبرنگاران تبریزی این فرصت را دارند تا پس از بازی و در شکست سکوت یک ماهه سرمربی سپاهان آنها را مطرح کنند، هر چند بعید نیست امیر در نشست خبری بعد از بازی هم حاضر نشده و سکوتش را طولانی‌تر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز