خبرگزاری کار ایران

فرزاد آشوبی:

پرسپولیس باید مدعیان اصلی را در بازیهای رو در رو ببرد تا قهرمان شود/ گل‌محمدی بهترین گزینه داخلی بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۰۹

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت قرمزها در حال حاضر بود.

به گزارش ایلنا،فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس معتقد است یحیی گل محمدی با توجه به اینکه تجربه کافی و شناخت لازم را از این تیم دارد در بین گزینه‌های داخلی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس بود و با حضور او پرسپولیس حتی می‌تواند بهتر از قبل هم بازی کند چون بازیکنانی در این تیم هستند که پتانسیل بالایی برای انجام شیوه‌های مختلف بازی را در مقابل حریفان مختلف دارند.

در مورد حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس چه نظری دارید؟

به نظرم بین گزینه‌های داخلی آقای گل محمدی بهترین و معقول ترین گزینه بود که برای هدایت پرسپولیس انتخاب شد. امیدوارم آقای گل محمدی در پرسپولیس بتواند نتایج خوبی به دست بیاورد.

چرا گل محمدی را در بین ایرانی‌ها بهترین گزینه می‌دانید؟

چون آقا یحیی هم از تجربه کافی برخوردار است و هم شناخت قبلی از پرسپولیس دارد و هم نتایجی که با تیم‌های قبلی شان گرفته‌اند نشان می‌دهد که کیفیت لازم را برای هدایت پرسپولیس دارد.

بعد از برانکو و کالدرون انتخاب یحیی گل محمدی برای هدایت پرسپولیس بازگشت به عقب نبود؟

امیدوارم به این شکل نباشد. آقای گل محمدی در بین گزینه‌های داخلی بهترین بود و وقتی نمی‌توانیم به تعهدات مان نسبت به مربیان خارجی عمل کنیم این راهکار منطقی است که سراغ گزینه‌ای برویم که مشکلات جانبی به همراه نداشته باشد.

گل محمدی پرسپولیس را صدر جدول تحویل گرفته است. فکر می‌کنید آخر فصل بتواند با این تیم قهرمان شود؟

اینکه چه اتفاقی در پایان فصل می‌افتد را نمی‌توانیم از الان در موردش صحبت کنیم اما با توجه به عملکرد آقا یحیی در سالهای اخیر این امیدواری هست که بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد و حتی به لحاظ فنی هم تیم پیشرفت کند و بهتر و زیباتر از قبل بازی کند.

چه تصوری از بازی پرسپولیس با تراکتور در تهران دارید؟

بازی بسیار سخت و تعیین کننده‌ای برای پرسپولیس و آقا یحیی در شروع کارش است. خیلی سخت است که در مورد این بازی صحبت کنیم چون هر دو تیم از مدعیان قهرمانی هستند و فقط می‌توانم برای پرسپولیس و آقا یحیی آرزوی موفقیت کنم.

پرسپولیس بازی رفت را در تبریز به تراکتور باخت. به نظر شما این بازی برای پرسپولیس انتقامی نیست؟

نه، بحث انتقام مطرح نیست. در لیگی که بازی‌های زیادی انجام می‌شود صحبت از انتقام غیر منطقی است. تمرکز آقا یحیی استمرار نتایج خوب گذسته و افزایش کیفیت فنی تیم است و با توجه به نفراتی که در اختیار دارد می‌تواند امیدوار باشد که نتایج خوبی کسب کند.

تراکتور هم در تهران شانس برد دارد؟

هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. ما داریم در مورد تراکتوری صحبت می‌کنیم که از تیم‌های خوب ما است و بازیکنان قابلی دارد و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد اما پرسپولیس اگر می‌خواهد در پایان فصل جام را بالای سر ببرد برخلاف نیم فصل اول باید بازیهای رو در رو با مدعیان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در مورد اوساگونا که به تازگی جذب پرسپولیس شده چه نظری دارید؟

اوساگونا در ذوب آهن عملکرد مطلوبی داشت و باید ببینیم که می‌تواند در پرسپولیس این عملکرد را تکرار کند  یا نه اما اگر بازیکن باکیفیتی باشد قطعا باید بتواند همان عملکرد را تکرار کند. بودن یک مهاجم دیگر در کنار علیپور باعث می‌شود دست مربی برای روش‌ها و چینش‌های مختلف در تیم در بازیهایی که در پیش است، باز باشد.

احتمال دارد پرسپولیس استوکس را هم جذب کند. در مورد این بازیکن چه نظری دارید؟

در مورد استوکس باید بگویم بعد از اینکه این بازیکن از تراکتور جدا شد اطلاعی از شرایط او ندارم اما در تراکتور مهاجم باکیفیت و گلزنی نشان داد. هر چقدر که بازیکنان خوب جذب شوند پرسپولیس را غیر قابل پیش بینی می‌کند و در آسیا هم می‌توانند به تیم کمک کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز