خبرگزاری کار ایران

خط دفاع استقلال مراقب این سه بازیکن باشد؛

آشنایی با مثلث خطرناک خط آتش الکویت برابر استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۷۴

حریف کویتی استقلال مهاجمان خوبی در ترکیب خود دارد که غفلت از آنها می‌تواند بهای سنگینی برای مدافعان این تیم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و در دوبی به مصاف الکویت کویت می‌رود و برنده این دیدار راهی مرحله گروهی رقابت‌ها خواهد شد.

تیم الکویت، حریف استقلال در این بازی در لیگ کشور خود و در آخرین هفته از مسابقات لیگ باشگاهی کویت با یک بازی کمتر، با 17 امتیار در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر کویت پشت سر القادسیه 19 امتیازی قرار دارد و بخت اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. همچنین این تیم قهرمان جام پادشاهی کویت هم شده است.

الکویت که با گل دقیقه 120 الفضیلی اردن را شکست داد و به این مرحله رسید سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. این تیم در 6 دوره حضور خود در آسیا در 3 دوره در مرحله پلی اف حذف شده است و هیچ وقت موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.

الکویت در سال 2007 با استقلال هم گروه بود که استقلال به دلیل تاخیر در ارسال اسامی خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسابقات کنار گذاشته شد. نماینده کویت در سال 2008 با سایپا هم‌گروه بود که رفت و برگشت مغلوب این تیم شد که این تنها برخورد الکویت با تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست. البته بازیکنان ایرانی زیادی در الکویت بازی کردند که از آن جمله می‌توان به رضا حسن‌زاده، صمد مرفاوی، جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد اشاره کرد.

این تیم سه بازیکن شاخص در خط حمله خود در اختیار دارد.

"جوما سعید" مهاجم ساحل عاجی تیم الکویت یکی از نفراتی است که سازمان دفاعی استقلال را در دیدار این تیم مقابل حریف کویتی به دردسر خواهد انداخت. این فوروارد سرزن آمار خوبی در گلزنی طی این 6 فصل از خود برجای گذاشته و توانسته 58 گل برای تیم‌های السلمیه و الکویت در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند که از این تعداد 36 گلش را در تیم الکویت زده است.

"علا عباس"، دیگر بازیکن شناخته شده الکویت همان مهاجم عراقی است که در آخرین دیدار تیم ملی ایران برابر عراق گل دقیقه 2+90 را زد و موجب پیروزی تیم ملی کشورش شد. مهاجم مدنظر پرسپولیس که کالدرون او را نخواست و از الزوراء به الکویت رفت. او فصل قبل در لیگ قهرمانان در 6 بازی 6 گل به ثمر رسانده بود.

"بیسمارک" نام مهاجمی است که حدود سه هفته پیش از تیم خورفکان کویت به صورت قرضی به الکویت پیوست. فوروارد 26 ساله برزیلی مهاجمی پا به توپ با قدرت عبور از یار مقابلش است که از فصل 16-2015 از برزیل خارج و راهی خاورمیانه شد تا فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه دهد. بیسمارک پس از 4 فصل بازی برای تیم‌های نجران و القادسیه (3 فصل) عربستان ابتدای فصل 20-2019 به تیم فورفکان کویت پیوست، اما به رغم حضور در 12 دیدار نیم فصل اول که هر 12 بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و تنها در یک دیدار در دقیقه 70 تعویض شد تنها یک گل به ثمر رساند.

تیم پیروز این مسابقه 8 بهمن در قطر به دیدار الریان می‌رود تا سرانجام تیم حاضر در گروه A مسابقات مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز