خبرگزاری کار ایران

پاسخ دی بیاسی به اتهامات حضورش در تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۴۹

سرمربی ایتالیایی که چندی است شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران داغ شده بود به اتهاماتی که در یکی‌ از برنامه‌های تلویزیونی علیه او شکل گرفته پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که سخنگوی فدراسیون فوتبال چندی پیش موضوع مربوط به حضور دی بیاسی روی نیمکت تیم ملی را رد کرده بود، این مربی ایتالیایی اما نسبت به برخی جبهه‌گیری‌های شکل گرفته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نسبت به آن موضوع گرفت و واکنش نشان داد. او در این بیانیه که در اختیار ایلنا قرار گرفته است نسبت به اتهامات مربوط به کم‌کاری و ضعف فنی و اخراج از آلبانی و همچنین رد پیشنهادش از سوی هند پاسخ داده که  در ادامه می‌خوانید.

امروز از طریق مدیر برنامه بنده در ایران فیلمی ارسال شد که متاسفانه رزومه حرفه ای بنده بنا به دلایل نامعلوم تحریف و برخلاف واقعیت توسط کارشناس برنامه به فوتبالدوستان ایرانی معرفی گردید لذا بر اساس شرایط حرفه ای حاکم در فوتبال بخش‌های نادرست صحبت های کارشناس را تکذیب میکنم

در بخش اول عنوان گردید که فدراسیون هند بنده را نخواسته و مربی دیگری را انتخاب نموده است.بنده هیچ گونه مذاکراتی مستقیما با فدراسیون هند نداشتم و پس از درخواست سنگین مالی مدیربرنامه بنده برای سرمربی گری تقاضا به مرحله مذاکره نرسید و پایان یافت ولی متاسفانه کارشناس برنامه از لحاظ تکنیکی علت را عنوان نموده که قویا تکذیب میشود. در بخش بعدی ایشان عنوان کردند که اینجانب از تیم ملی آلبانی اخراج شده ام که این مورد را هم تکذیب نموده و نامه استعفای بنده پس از ۵ سال و اندی کار با فدراسیون آلبانی بعلت اینکه دیگر نمیتوانستم چیزی برای یاد دادن به فوتبال آلبانی داشته باشم به رییس فدراسیون ارسال شد ودر اینترنت به راحتی می‌توانید  آنرا جستجو کنید تا خلاف صحبت های مغرضانه کارشناس تایید گردد.برخلاف واقعیت که توسط کارشناس عنوان شد تیم آلبانی در زمان مربی گری بنده در رنکینگ به رتبه ۳۴ رسید که کاملا اشتباه است و تیم ملی آلبانی در آگوست ۲۰۱۵ با مربی گری بنده به رتبه ۲۲ فیفا رسید که در تاریخ فوتبال آلبانی بیسابقه بوده است. ما با تیم ملی آلبانی، بدون شکست به مرحله نهایی جام ملت های اروپا در سال ۲۰۱۶ رسیدیم و تیم های فرانسه و سوییس را در خانه شکست دادیم و پرتغالی که قهرمان جام ملتهای اروپا شد را در همان تورنمنت شکست دادیم. ما در بازی دوستانه با ایران کیروش شکست ناپذیر را یک بر صفر در استانبول با شکست بدرقه کردیم که توسط کارشناس برنامه عنوان نگردید.

در قسمتی دیگر کارشناس برنامه قسمت چهارم دوران مربیگری بنده را اینگونه مطرح کردند که دی بیاسی از تیم آلاوز اخراج شد. آیا تیمی که باشگاهش دچار ورشکستگی مالی شده و من برای تزریق روحی تازه به تیم آمده بودم و مدیران آن نمیتوانستند آنرا اداره کنند میتوانست نتایجی بهتر بگیرد ولی باز با همان تیم ورشکسته بزرگان لالیگا را شکست دادیم ولی همیشه شرایط بر وفق مراد شما نیست.

کارشناس محترم برنامه در ادامه تخریب های خود فرمودند پس از آن دیگر تیمی به من پیشنهاد نشد که مایه بسی تاسف است که بنده را اینگونه با سو نیت و قصد تخریب رزومه حرفه ای بنده اینگونه  من را مربی بدی جلوه دهد. خاطرنشان میکنم پس از خروج از آلاوز خواسته بنده این بود که یکسال استراحت کنم. پس از آن گزینه سرمربی گری تیم ملی ایتالیا شدم پس از نظر تکنیکی نمیتوانستم مربی بدی باشم. در آخرین بخش از صحبتهای کارشناس برنامه که عدم شناخت بنده از فوتبال ایران را نکته مهمی عنوان کرده و نمیتوان تیم ملی ایران را به این مربی سپرد عرض میکنم ژوئن ۲۰۱۹ از مدیران وقت باشگاه استقلال ایران پیشنهاد سرمربی گری به من داده شد و حتی قرارداد هم فرستاده شد ولی به دلیل پایین بودن رقم قرارداد این پیشنهاد را نپذریفتم و شما می‌توانید این مساله را از باشگاه استقلال استعلام نمایید. من نمیتوانم هر پیشنهادی را قبول کنم ولی الان که تیم ملی ایران به بنده پیشنهاد شد اعلام میکنم از ژوئن پارسال تا به امروز  تمامی تحرکات لیگ ایران و تیم ملی فوتبال را زیر نظر داشتم و میدانم که ایران میتواند شگفتی ساز جام جهانی قطر باشد و رفتن به مرحله بعدی کاری بسیار راحتی خواهد بود به شرط هدایت درست، چون با ایران میتوان پیروز شد.

با احترام جانی دی بیاسی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز