خبرگزاری کار ایران

افاضلی: هر کس ایده‌ای دارد و این هم شانس و ارث بد من است/ روی سهمیه فیفا حساب باز کرده بودیم که نشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۳۰

افاضلی درباره شرایط بازی با ذوب آهن و تیمش گفت: برای نیم فصل دوم آماده هستیم.

به گزارش ایلنا، سرمربی جدید پارس جنوبی که خود را مهیای اولین دیدار در نیم فصل دوم بعد از تعطیلات می‌کند، به دلیل ساعت پرواز نتوانست در نشست خبری حضور یابد، درباره شرایط بازی با ذوب آهن و تیمش گفت: برای نیم فصل دوم آماده هستیم و این در حالیست که با توجه به تعطیلات طولانی مدت، بیشتر تیم‌ها با تفاوت و تغییر زیادی کار را آغاز کرده‌اند. در تیم ما هم تغییرات زیادی شاهد بودیم و باید ببینیم در بازی فردا شرایط به چه شکل خواهد بود.

وی با اشاره به انگیزه شاگردانش گفت: برای بازی اول مسلما کارمان سخت خواهد بود و باید دید بازیکنان در چه شرایط بدنی و فنی قرار دارند. با این حال باید از انگیزه‌ای که بین شاگردانم برای این دیدار وجود دارد تمجید کنم و امیدوارم با نمایش موفق در دیدار با ذوب آهن بتوانیم اولین بازی را با نتیجه مناسب به پایان برسانیم.

افاضلی درباره واکنش‌های منفی که علیه سیدمهدی سیدعلی با توجه به اتفاقات دیدار قبلی این تیم مقابل سپاهان رقم خورده گفت: او مسلما داور کم تجربه‌ای نیست. شاید یک مقدار از نظر ذهنی در بین بازیکنان خاطره بدی از او به جا مانده اما باید همه چیز را فراموش کنیم و اشتباه برای هر کسی پیش می‌آید و با ذهن پاک وارد این بازی خواهیم شد و امیدوارم نمایش کیفی و فنی دو تیم در نهایت نتیجه بازی را تعیین کند.

سرمربی پارس درباره مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات مالی تنها مربوط به پارس جنوبی نیست و کدام تیم در فوتبال ما با این مساله مواجه نیست؟ مسلما اما این مساله برای ما به عنوان یکی از تیم‌های نفتی لیگ بیشتر است اما مدیران تیم نیز تاکنون تلاش خوبی داشته‌اند و در شرایطی که از حیث اسپانسری زیرساختی مناسبی شکل نگرفته و از حق پخش هم محروم هستیم، باید امیدوار به آینده بود. مورد مهمی که وجود دارد، این است که باید یاد بگیریم چگونه بیشترین استفاده را از پول‌مان داشته باشیم. احترام مردم جم برای من خیلی مهم است، چون پارس جنوبی برای آنها بسیار عزیز است و صحبت از کمبود منابع مالی و امکانات،‌ شأن شهر جم را پایین می‌آورد. مشکلات درون تیم باید حل شود و تلاش می‌کنیم برای حل مشکلات به هم کمک کنیم.

وی درباره حضور محسن فروزان در این تیم نیز گفت: فروزان را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت. تجربه او در این بازی می‌توانست کمک بزرگی به ما باشد اما در این شرایط نیز هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد و مطمئن هستیم که مسعود پورمحمد (دروازه‌بان دوم پارس) قادر خواهد بود نمایش خوبی از خود به جا بگذارد.

وی با اشاره به این مساله که در نقل و انتقالات به بخشی از خواسته‌های خود نرسیده گفت: متوجه شدیم هر سه سهمیه فیفا در نیم‌فصل اول استفاده شده و این یک ارث بد برای من خواهد بود. معمولاً تیم‌ها سهمیه‌های فیفا را نگه می‌دارند تا ضعف خود را در نیم‌فصل دوم پوشش دهند که این شرایط اکنون برای ما فراهم نشده است. فکر می‌کردم با استفاده از این سهمیه می‌توانم حمید طاهرخانی را بگیرم و روی آن حساب کنیم که این شرایط فراهم نشد. هر کسی براساس ایده‌هایش تصمیم می‌گیرد و ما باید این موضوع را بپذیریم.

وی در پایان با اعلام اینکه مشکلات تیم به حدی بوده که فرصت تمرکز روی کارهای خود نبوده گفت: اینکه کارت من توسط سازمان لیگ صادر شده یا نه را اطلاعی ندارم. این‌قدر گرفتار بودم که قرارداد و کارهای خودم را پیگیری نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز