خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت بیرانوند و آنتونی استوکس

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۲۷

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده وضعیت بیرانوند تا فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین قدوسی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: آقای بیرانوند ۲ پیشنهاد کاملا جدی دارد و ۲ باشگاه بلژیکی حاضر به پرداخت ۷۰۰ هزاردلار بابت رضایتنامه ایشان هستند. همانطور که دیروز گفتیم همه چیز بستگی به تصمیم بیرانوند دارد و اگر او تصمیم به رفتن بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست. مبلغ‌ پرداختی باشگاه های بلژیکی  به بیرانوند هم بسیار قابل توجه است. باشگاه خنک، ایمیل رسمی خود را ارسال کرد و حتی بلیت هم برای او رزرو کردند تا بامداد جمعه راهی بلژیک شود. یک باشگاه دیگر هم امروز با باشگاه پرسپولیس مکاتباتی داشته و آمادگی پرداخت مبلغ ۷۰۰ هزار دلار را داشته است. 

قدوسی در ادامه مطرح کرد: ما در حال رایزنی هایی هستیم که منجر به ماندن بیرانوند در پرسپولیس شود. از رفتار صادقانه علیرضا بیرانوند و وکیل شان آقای سلیمانی، ممنونیم. دوستان دیگری هم در این مسیر به ما کمک کردند که به وقتش اعلام خواهیم کرد. آقای پیروانی دیروز به صورت مفصل با بیرانوند صحبت کرد و بنده هم مدام با آقای سلیمانی و گل محمدی و مدیرعامل باشگاه در ارتباط بودم و آقای انصاری فرد هم که روز گذشته در مالزی بودند راهکارها‌و مسایلی را ارائه کردند.امروز هم در باشگاه جلسه مهمی با حضور اقای انصاری فرد و بنده با بیرانوند و وکیل شان برگزار شد و می دانیم‌بیرانوند نمی خواهد اکنون تیم را ترک کند و قول ماندن داده.با این وجود همه چیز تا شنبه عصر نهایی خواهدشد‌ و امیدواریم بیرانوند بتواند این پیشنهاد کلان را نادیده بگیرد.

روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تدابیری که در نظر گرفته شد احتمال ماندن بیرانوند زیاد است. باید ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی می افتد. او امروز  با آقایان گل محمدی، پیروانی و فنایی هم صحبت هایی داشته و راغب به ماندن است .امروز هم باشگاه دیگری به باشگاه ایمیل زده . به طور کلی اتفاقات متعددی در پس پرده ماجرا رخ داده و می شود گفت بیرانوند بعید است برود.

قدوسی درباره مطالبات بشار رسن و سایر بازیکنان گفت: باید بگوییم که واقعا خودمان هم از این وضعیت ناراحت هستیم و به آنها کاملا حق می دهیم چرا که بازیکنان هنوز مطالبات فصل قبل شان را دریافت نکرده اند و بابت امسال هم فقط ۳۵% دریافتی داشته اند، بشار رسن هم مطالبات سنگینی از باشگاه دارد، اوساگونا و کادر فنی جدید هم هنوز هیچ دریافتی نداشته اند و تنها دریافتی آقای پیروانی هم مربوط به پاداش بوده است‌. به هرحال این وضعیت دشواری است که برای باشگاه ایجاد شده اما ما امیدواریم که بتوانیم همه مسائل را یک به یک حل کنیم؛ از تمامی بازیکنان نهایت قدردانی و تشکر را داریم و امیدوار به رفع مشکلات هستیم و از هواداران هم دعوت می کنیم حضور گسترده ای در بازی با تراکتور داشته باشند تا حمایت همه جانبه و تا دقیقه نودشان زمینه ساز یک پیروزی شش امتیازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز