خبرگزاری کار ایران

دیاباته از مصدومیت گریخت؛

باشگاه استقلال به دنبال برخورد با پرسنل جنجالی فرودگاه مهرآباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۶۰

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران شب گذشته با رفتار عجیب پرسنل فرودگاه مهرآباد مواجه شد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران قرار بود ساعت 23 شب گذشته از طریق فرودگاه مهرآباد با پروازی اختصاصی ایران را به مقصد دوبی ترک کنند تا با حضور در کشور امارات برای بازی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با نماینده کویت آماده شوند.

شیخ دیاباته، مهاجم ارزشمند این فصل آبی پوشان که مقداری دیرتر از سایر بازیکنان خود را به محل فرودگاه رسانده بود قصد داشت هرچه سریعتر خود را به جمع بازیکنان ملحق کند که شاهد رفتار دور از انتظاری بود.

هنگامی که دیاباته تصمیم داشت تا با عبور از درب ورودی ترمینال وسایلش را برای بررسی در اختیار ماموران فرودگاه قرار بدهد او یکی از پرسنل بخش خدمات فرودگاه مواجه شد که در ابتدا جلوی او ایستاد و سپس تلاش کرد تا با قرار دادن پایش باعث زمین خوردن این بازیکن شود که به تازگی از کمند مصدومت از ناحیه قفسه سینه رهایی یافته بود. دیاباته که موفق شد از این پرسنل خدماتی بگذرد در مقابل واکنش تندی به او نداشت و تنها با یک لبخند سعی بر فراموشی این اتفاق داشت.

باشگاه استقلال در تلاش است تا در ارتباط با مدیران فرودگاه مهرآباد این ماجرا را پیگیری کرده و به دنبال برخورد با این فرد خبرساز عضو پرسنل خدماتی هستند که پیش بینی می‌شود در بازگشت کاروان آبی پوشان به تهران این امر صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز