خبرگزاری کار ایران

درگیری سرمربی و معاون سابق به ضرر استقلال؛

بازیکنان استقلال علیه عضو جنجالی: دست از سر ما بردار!

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۰۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه دیدار حساس برابر نماینده کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا سکوتش را شکست که حواشی گوناگونی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران برای شرکت در مسابقات مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خودش را آماده می‌کرد که شب گذشته، فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان که در شرایط بحرانی هدایت این تیم را پذیرفته با انتشار پیامی سه بخشی خطاب به هواداران تیم استقلال مشکلات این تیم را بیان کرد و واکنش تندی به رفتار علی خطیر، مدیر ورزشی سابق این باشگاه نشان داد. مجیدی به واسطه عدم آمادگی زمین مجموعه ورزشی انقلاب به دلیل عدم پرداخت بدهی این مجموعه از سمت باشگاه از مدیران دلخور بود چرا که شاگردانش به جنوب تهران رفته بودند و در چمن مصنوعی تمرین کردند.

سرمربی جوان در گلایه به بدهی‌های فراوان باشگاه استقلال فاش کرد هیات ایرانی که در ماه گذشته برای مذاکره با وکیل آندره آ استراماچونی به دوحه رفته بودند در واقع به دنبال یک سرمربی ایتالیایی دیگر بودند که نامش دی‌بیاسی است:«به روی مبارکشان هم نمی‌آورند که اگر من نیامده‌ بودم یک میلیون و ۵۰۰ هزار یوروی آقای دی‌بیاسی را از کجا تهیه می‌کردند که الان نتوانستند ۲۰۰ میلیون تومان به پیمانکار زمین باشگاه انقلاب بدهند تا ما دربدر زمین تمرین نباشیم؟!»

سرمربی جوان استقلال در بخش‌های پایانی صحبت‌های روز گذشته‌اش که خطاب به هواداران استقلال بود تا شرایط این تیم را تشریح کند موضع تندتری علیه خطیر نشان داد:«تعداد زیادی از افراد با یک دست کت‌وشلوار به باشگاه آمدند و پولدار رفتند اما استقلال یک باغچه هم به نام خودش ندارد و فقیرتر هم شده. این نتیجه سالها سو مدیریت و بی‌کفایتی و بیسوادی و رانت و فساد و رابطه‌بازی است و روز به روز هم بدتر می‌شود.»

صحبت‌های مجیدی سبب شد تا خطیر که برای مدت‌های صحبت نکرده بود واکنش نشان بدهد تا برخلاف تصورش، خودش را در کانون توجه قرار بدهد. خطیر که قصد داشت نشان بدهد فرهاد مجیدی دستمزد بالایی دریافت کرده ضمن تأیید مذاکره با دی‌بیاسی - که دروغ بزرگی را افشا می‌کند- اعلام کرد مبلغ پیشنهادی به این سرمربی با دو دستیار ۷۵۰ هزار یورو بوده است.( خبرنگار مطرح گاتزتا دلو اسپورت در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود این سرمربی با پیشنهاد ۱.۵ میلیون یورویی از سمت باشگاه استقلال مواجه شده است.)

واکنش تند مجیدی که کمتر اظهار نظری از او در رسانه‌ها منتشر می‌شود به رفتار خطیر در گذشته بی ربط نیست. وقتی سرمربی جوان بعد از اخراج وینفرد سفر به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده بود، صحبت‌هایی که به صورت پیام خصوصی برای خطیر ارسال کرده بود در فضای مجازی منتشر شد که در آن مجیدی درباره رفتارهای پرویز مظلومی، سرمربی اسبق آبی پوشان، گلایه داشت.

به دنبال واکنش خطیر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال که در آستانه بازی حساس پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات مقابل تیم الکویت هستند از مجیدی حمایت کرده و با انتشار متنی مشابه از خطیر درخواست کردند آرامش آنها را بهم نریزد. بازیکنان ضمن اعلام حمایت از سرمربی جوان خود به مدیر سابق این باشگاه هشدار دادند تا به رفتارش پایان بدهد.

وریا غفوری و سید حسین حسینی، دو بازیکن شناخته شده تیم استقلال تهران از جمله بازیکنانی هستند که پیش از این همه علیه اقدامات معاون سابق واکنش‌های متعددی نشان داده بودند. حسینی که فصل گذشته در رقابت با سیدمهدی رحمتی برای ایستادن در چارچوب دروازه آبی‌ها رقابت داشت مدعی شده بود خطیر بین بازیکنان تفرقه انداخته بود و عامل اتفاقات جنجالی در فصل گذشته بوده است.

در حال حاضر تیم استقلال تهران که بعد از ماجرای جدایی استراماچونی با آرامش نسبی رو به رو شده بود دوباره وارد مرحله جدیدی از اتفاقات سریالی فصل جاری شده است که به غیر از ضرر برای بازیکنان و آزرده شدن هواداران ثمره دیگری ندارد. باید دید مجیدی که انتقاد تندی علیه مدیریت باشگاه داشته در ادامه با مشکل مواجه می‌شود یا آنها با شروع مسابقات نیم فصل دوم و حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند روزهای تلخ چند هفته گذشته را فراموش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز