خبرگزاری کار ایران

اعتراض در اردوگاه تاتنهام به آقای خاص؛ تمریناتت قدیمی است!

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۵۳۱

بازیکنان تاتنهام از تمرینات ژوزه مورینیو ناراضی هستند. تاتنهام در لیگ برتر روند خوبی ندارد و اخیراً به لیورپول و ساوتهمپتون باخته و برابر نوریچ و واتفورد هم متوقف شده است. به این ترتیب تنش در رختکن تیم بالا گرفته است.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تاتنهام بر این اعتقاد هستند که روش‌های مورینیو قدیمی است و منسوخ شده است. گفته می‌شود در جلسات تمرینی، تأکید زیادی روی توپ‌های بلند و پرتاب‌های اوت می‌شود. این کارها بیشتر در تیم‌های دسته‌های پایین‌تر رواج دارد. بسیاری از بازیکنان بر این باورند که تیم نسبت به تمرینات نوآورانه و محبوب موریسیو پوچتینو به عقب رفته است. مورینیو همچنین روی این تمرکز دارد که بازیکنان روی توپ‌های در حال حرکت تأثیر بگذارند تا مسیر آنها را عوض کنند.

تنها دو ماه است که مورینیو مربی تاتنهام شده است، ولی گفته می‌شود که چند بازیکن کلیدی از روش‌های او ناراضی شده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که او مربی خوبی برای تیمشان نیست. آنها در ابتدا از آمدن مورینیو استقبال کرده بودند اما حالا می‌گویند که تمرینات مورینیو برای تیمشان بیش از حد ابتدایی است.

همچنین چند بازیکن از نحوه رفتار مورینیو با تانگوی اندومبله، خرید تابستانی تیم ناراضی‌اند و بر این باورند که او می‌توانست رفتار بهتری با این بازیکن داشته باشد.

مشکل دیگر تاتنهام این است که هری کین برای مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود و گفته می‌شود که آنها برای حل این مشکل می‌خواهند ادینسون کاوانی از پی‌اس‌جی یا کریشتوف پیانتک از میلان را بخرند.  کریستین اریکسن هم سرانجام از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست.

دنی رز که  مصدومیتش بهبود یافته هم زیر نظر نیوکاسل است و آنها می‌خواهند او را قرض بگیرند اما تاتنهام تنها به دنبال فروش او است.

تاتنهام همچنین مکس آرونز، مدافع راست نوریچ را می‌خواست اما مورینیو علاقه‌ای به جذب او ندارد و یک بازیکن بلندقامت‌تر و فیزیکی‌تر برای این پست می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز