خبرگزاری کار ایران

ادعای جالب هافبک تازه وارد گل گهر

برای آقای گلی به معجزه نیاز دارم!

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۵۰۷

هافبک سابق ماشین سازی با حضور در گل گهر سیرجان اکنون هدف بزرگی را دنبال می کند.

به گزارش ایلنا، احمد زنده روح، هافبک نیم فصل اول ماشین سازی اکنون با حضور در گل گهر سیرجان به دنبال دستیابی به هدف بقا با شاگردان مجید جلالی خواهد بود. او که در نیم فصل اول نمایش موفقی در زمینه گلزنی از خود به جا گذاشت، در آستانه بازی حساس با سایپا از انگیزه بالای هم تیمی هایش می گوید.

 

در پنالتی‌ها و گلزنی به عنوان یک هافبک دفاعی خیلی خوب کار کردی. در این رابطه باز هم می‌توانی موفق عمل کنی؟

 شرایطم در تیم جدید خیلی خوب است و در صددم در تمرینات هر چه زودتر با سایر بازیکنان تیم به آمادگی آرمانی برسم تا بتوانم موفق عمل کنم و زودتر با تفکرات سرمربی‌مان آداپته شوم و بتوانم خواسته‌های ایشان را در تیم‌مان به نحو احسن برآورده سازم. قطعاً در وهله اول برای من جا افتادن در تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است و اینکه در قالب کارها و سیستمی که می‌خواهد مربی اجرا کند بتوانم به بهترین شکل خواسته سرمربی‌مان را اجرا کنم. بعد از رسیدن به این خواسته‌ها قطعاً تلاش می‌کنم تا در قالب پنالتی زدن و انجام امور یک بازیکن در قالب کارهای تیمی برای تیمم به بهتریم شکل کار کنم.

تفکرات مجید جلالی بیشتر دفاعی است یا تهاجمی؟

 آقا مجید دو سیستم را برای تیم در نظر گرفته‌اند اولین روش سیستم 1-3-2-4 است و روش دوم هم 2-5-3 تا با این دو سیستم بتوانیم مقابل حریفان بازی کنیم. تعداد پاس‌های زیاد و حفظ توپ در کنار این مهم که اول گل نخوریم و بعد به گل برسیم در اولویت برنامه تاکتیکی ما قرار دارد.

با این وجود نقش تو به عنوان هافبک دفاعی در تیمت خیلی حائز اهمیت است؟

بله همینطور است اما آقا مجید به من آزادی عمل بیشتری در پست هافبک دفاعی داده به شکلی که علاوه بر مشارکت فعال در زمان دفاع در زمان حمله هم باید به بهترین نحو به عناصر تهاجمی تیم اضافه شوم و در امر گلزنی هم به طور جدی شرکت داشته باشم.

با حضور مهرداد عبدی و تو به نظر هافبک دفاعی تیم‌تان زوج خیلی خوبی خواهد شد؟

بله خدا را شکر مهرداد عبدی باتجربه و یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی داریم که در سیستم تیم‌مان باید دو بازیکن با مشخصات دفاعی بازی کنند و البته سرمربی‌مان تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی در خط میانی بازی کنند.

پنالتی‌زن اول تیم گل‌گهر هم تو هستی؟

هنوز مشخص نشده که پنالتی‌زن اول تیم کیست اما امیدوارم بازیکنان تیم به من کمک کنند که بتوانم مانند نیم فصل اول به روند خوب گلزنی‌ام از روی نقطه پنالتی و در جریان بازی ادامه دهم. در نیم فصل اول 5 گل از روی نقطه پنالتی و 2 گل در جریان بازی زده‌ام که سعی می‌کنم این روند را در نیم فصل دوم هم به بهترین شکل ادامه دهم.

به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

 نه به آقای گلی که فکر نمی‌کنم چون یک هافبک دفاعی برای آقای گلی با توجه به پستی که در آن بازی می‌کند و شرح وظایفی که دارد برای موفقیت نیاز به معجزه دارد. من هم به تبع آن به آقای گلی فکر نمی‌کنم اما تلاش می‌کنم تعداد گل‌هایم را دو رقمی سازم که فکر می‌کنم اگر به این مهم برسم به عنوان یک هافبک دفاعی موفق شده‌ام برای تیمم به بهترین شکل کار کنم و وظیفه‌ام را انجام بدهم.

بهترین هافبک دفاعی لیگ ایران به نظر تو چه بازیکنی است؟

 مهدی کیانی خیلی خوب مقابل دفاع‌های سپاهان کار می‌کند و نظم خوبی هم به تیمش می‌دهد. جدا از او من فکر می‌کنم علی کریمی و احمد نوراللهی دو بازیکن خوب دیگر در پست هافبک دفاعی هستند که به بهترین شکل کارهایشان را انجام می‌دهند.

در تیم‌های اروپایی چه بازیکنی را در پست هافبک دفاعی بهترین می‌دانی؟

من به بازی کروس و انگولو کانته هافبک چلسی خیلی علاقه دارم و فکر می‌کنم این دو هافبک دفاعی در تیم‌شان بهترین هستند و سعی می‌کنم با دیدن بازی این دو هافبک طراز اول نکات مثبت آنها را بیشتر در بازی‌ام لحاظ کنم.

تو در ماشین‌سازی هم خیلی خوب و مؤثر بازی می‌کردی، چطور شد که این تیم را ترک کردی؟!

 در واقع من با توافقی سه جانبه از تیمم جدا شدم. توافقی که هم به سود ماشین‌سازی بود هم من و هم گل‌گهر تا با تحقق آن هر سه طرف سود ببرند. من هم به شکل قطعی بعد از صحبتی که بین آقایان جواهری و نصیرزاده انجام شد از این تیم جدا شدم. در واقع من طلبم را بخشیدم و با پول رضایتنامه‌ام باشگاه ماشین‌سازی منتفع شد. من و باشگاه گل‌گهر هم به خواسته‌های خودمان رسیدیم.

مشکلی با سرمربی قبلی تیم‌تان نداشتی که تو را برای جدایی مجاب سازد؟

 نه من مشکلی نداشتم و اتفاقاً رابطه خیلی خوبی هم با رسول خطیبی مربی قبلی ماشین‌سازی داشتم مربی که خیلی برای من و بقیه زحمت کشید.

بازی بعدی‌تان مقابل سایپاست، در خصوص این دیدار خانگی که در شروع نیم فصل دوم برگزار می‌شود چه صحبتی داری؟

 به نظرم بازی‌مان مقابل سایپا که فاصله امتیازی زیادی با ما ندارد به نوعی مهم‌ترین بازی فصل ماست. بازی که باید در آن پیروز شویم تا استارت‌مان را با برد بزنیم و به هر شکل ممکن کم‌کم خودمان را از قعر جدول جدا کنیم و به اوضاع‌مان سر و سامان بدهیم.

 فکر می‌کنی شانس دعوت به تیم ملی را با مشخص شدن مربی جدید داشته باشی؟

 همیشه در خط میانی ترافیک زیادی از بازیکن خوب و باتجربه وجود دارد اما من خیلی امیدوارم با ادامه روند عالی‌ام در نیم فصل دوم هم بتوانم به تیم ملی دعوت شوم و پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و فکر می‌کنم این مهم با زدن سه چهار گل دیگر برای بازیکنی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند خیلی بیشتر به چشم می‌آید.

تیم‌تان در اردو است؟

 بله ما بیشتر در چند مدت گذشته در تهران بودیم چون زمین چمن محل تمرین‌مان شرایط خوبی نداشت. در حال حاضر هم در اردوی بندرعباس هستیم و سعی کردیم به بهترین شکل ممکن از اردو و شرایط تمرینی‌مان استفاده کرده باشیم و برای نیم فصل دوم به بهترین شکل آماده شویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز