خبرگزاری کار ایران

صعود مس و سن ایچ به نیمه ‌نهایی لیگ برتر فوتسال

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۸۱

سومین بازی از مرحله رفت پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سومین بازی از مرحله رفت پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز و با انجام 3 دیدار در حالی برگزار شد که مس سونگون مدافع قهرمانی امروز با شکست حفاری راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مس سونگون ورزقان یک  - حفاری اهواز صفر

مس سونگون در سومین بازی خود در این مرحله  میزبان حفاری اهواز بود پیروزی در این بازی برای هر یک از این دو تیم حکم صعود بود که در نتیجه مس مدافع عنوان قهرمانی توانست یک بر صفر حفاری را شکست و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

فرش آرا مشهد 2 - سن ایچ ساوه 2  در ضربات پنالتی سن‌ایچ با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت.

امروز و در سومین بازی سن ایچ ساوه در مشهد مهمان فرش آرا بود که در نتیجه  این بازی در وقتهای قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و در ضربات پنالتی در مجموع سن ایچ توانست 6 بر 5 پیروز و راهی نیمه نهایی شود.

شهروند ساری -  ستارگان ورامین /ناتمام ماند

تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین امروز در حالی به مصاف هم رفتند که بازی دوم این دو تیم در همین مرحله  بعلت درگیری و حواشی که  وجود داشت از سوی ستارگان ورامین نا تمام ماند.

امروز در سومین بازی  باز هم شهروند میزبان ستارگان بود که  این بازی هم مثل بازی دوم دچار حواشی و جنجالهای زیادی شد که در ادامه کادر فنی  تیم ستارگان حاضر به ادامه بازی نشدند. باید دید کمیته انضباطیچه تصمیمی در رابطه با این بازی نیمه تمام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز