خبرگزاری کار ایران

آشنایی با هدف جدید استقلال: مدافع ملی پوش عراقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۶۱

تیم فوتبال استقلال تهران با مدافع ملی پوش عراقی وارد مذاکره شده است و در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی تنها با خرید امیرارسلان مطهری به کارش پایان داد و آبی پوشان موفق نشدند طی روزهای گذشته با بازیکن دیگری به توافق دست پیدا کنند در حالیکه برنی ایبینی به تهران سفر کرده بود اما در تست‌های پزشکی موفق نبود و ایران را ترک کرد.

با درخواست فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه در راستای جذب یک مدافع وسط پس از مصدومیت عارف غلامی، باشگاه استقلال با یک مدافع ملی پوش عراقی به توافق اولیه رسیده و منتظر پاسخ نهایی این بازیکن است.

ربین سولاکا، مدافع 27 ساله عراقی-سوئدی هدف جدید استقلال در زمستان جاری است. این بازیکن در فصل جاری برای نیم فصل در تیم رادنیسکی نیس صربستان حضور داشته است و با فرا رسیدن زمستان در اول ماه ژانویه این باشگاه را ترک کرده است که اکنون به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود.

سولاکا در رده ملی از سال 2015 وارد تیم ملی فوتبال عراق شده است و تا به امروز در 15 مسابقه رسمی با پیراهن این تیم در تمامی رقابت‌ها حضور داشته است. او در رده باشگاه که از سال 2012 وارد رده بزرگسالان شده است تا آغاز ماه ژانویه در 157 بازی رسمی به میدان رفته است که به عنوان یک مدافع وسط 9 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم ارسال کرده است.

بازیکن 192 سانتی متری در رده دوم و سوم لیگ سوئد، لیگ برتر نروژ و لیگ ستارگان قطر را در کارنامه دارد. سولاکا برای دو فصل گذشته در تیم‌های المرخیه، الشحانیه و الخور قطر حضور داشت و در تابستان گذشته به لیگ صربستان منتقل شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز