خبرگزاری کار ایران

پیرمرد ۷۵ ساله با کارنامه نامشخص؛

رکورد مسن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال در مصر شکسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۱۸

تیم حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال مصر با امضای قرارداد بازیکن 75 ساله قصد رکوردشکنی دارد.

به گزارش ایلنا، بسیار شنیده شده که جمله سن فقط یک عدد را شنیده باشیم. امضای قرارداد عجیب جدید در رقابت‌های فوتبال مصر این جمله را به معنی واقعی کلمه معنی کرده است.

تیم حاضر در دسته سوم لیگ مصر از شهر ششم اکتبر، در استان جیزه، عقد قرارداد با عزالدین بهادر را تایید کرد، بازیکنی که در سن 75 سالگی قلم را روی کاغذ گذاشت. بهادر اگر برای اولین بار پیراهن این تیم را برتن کند آن زمان عنوان مسن‌ترین فوتبالیست جهان را از اسحاق هاییک می‌گیرد. هاییک در آوریل 2019 در سن 73 سالگی برای ایرونی در رده چهارم اسرائیل بازی کرد و بهاد اگر در لیگ مصر بازی کند آن زمان رکوردشکنی خواهد کرد و نامش را در کتاب تاریخ و آمار فدراسیون فوتبال مصر ماندگار می‌کند. 

او در این صورت نامش را به کتاب گینس هم وارد خواهد کرد. دایره المعارف رکوردهای جهانی آماده است تا نام بهادر را در آغوش بگیرد. هنوز جزئیاتی از قرارداد بهادر با 6 اکتبر در دست نیست و تاریخ فوتبالی این بازیکن نیز مشخص نیست. 

کازوویشی میورا، مهاجم ژاپنی 52 ساله، به عنوان قدیمی‌ترین بازیکن حرفه‌ای فعلی شناخته می‌شود و به تازگی با باشگاه یوکوهاما اف سی در لیگ برتر ژاپن تمدید قرارداد کرده است. میورا در بیانیه ای به نقل از ژاپن تایمز گفت: "من توانستم قرارداد خود را با یوکوهاما برای فصل 2020 تمدید کنم. امیدوارم از فوتبال  لذت ببرم و یادم باشد که سپاسگزارم تا تلاش خود را برای رسیدن به هدف باشگاه برای ماندن در لیگ برتر ژاپن انجام دهم. برای کمک کردن در مسیر قهرمانی تمام تلاشم را بکار می‌گیرم." 

میورا امسال 35مین فصل فوتبال حرفه ای خود را بازی می‌‎کند و در فوریه 53 ساله می‌شود. با این حال او در فصل گذشته تنها در سه مسابقه رسمی برای این تیم بازی کرد و نتوانست گلزنی کند. 

جالب است بدانید  مائوریسیو بالدیوییسو جوانترین فوتبالیست حرفه ای است که وی در سن 12 سالگی در لیگ دسته اول بولیوی بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز