خبرگزاری کار ایران

شرایط بحرانی وودوارد؛

یونایتد باید سه بازیکن بخرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۰۸۹

منچستر یونایتد در 12 روز آینده به سه بازیکن نیاز دارد یا در غیر اینصورت فصل برای آنها تمام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، 20 بار قهرمانی لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه شکست خورد، اما بدتر از این خبر این بود که مارکوس راشفورد برای حضور در مسابقه بعدی آنها را همراهی نمی‌کند. منچستریونایتد در شرایط بحرانی قرار دارد و آنها تنها 11 روز دیگر فرصت دارند تا قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات انگلیس برای خرید بازیکن اقدام کنند. شکست دو بر صفر آنها برابر لیورپول در آنفیلد چندان هم وحشتناک نبود اما آنها خارج از زمین فوتبال باید قدرتمند عمل کنند. در 15 مسابقه پیش رو شیاطین سرخ فرصت دارند تا فاصله 5 امتیازی با چلسی رده چهارمی را از بین ببرند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کنند. دیگر هیچ حاشیه امنی برای یونایتد وجود ندارد. تلخ‌ترین خبر برای هواداران این تیم زمانی شکل گرفت که اوله گونار سولسشیر تایید کرد مارکوس راشفورد به علت مصدومیت حداقل برای شش هفته از میادین دور خواهد بود. او با 14 گل پیش از فرا رسیدن کریسمس بهترین بازیکن منچستریونایتد در خط حمله شناخته می‌شد و غیبتش برای آنها جبران ناپذیر است. بدون او جرقه ای در حمله یونایتد وجود ندارد.

جسی لینگارد و آندریاس پریرا به هیچ عنوان مجبور نیستند به عنوان شماره 10 بازی کنند و و سقوط جسمی خوان ماتا او را کنار می گذارد تا سرعت چنین نقشی در خط حمله از بین ببرد. آنتونی مارسیال و دنیل جیمز هم به هیج وجه در اندازه مهاجم جوان این تیم نیستند. به غیر از خط حمله منچستریونایتد در سایر نقاط هم ضعف دارند. هری مگوایر در بازی مقابل لیورپول و مصاف با ویرجیل فن دایک نشان داد که حتی هزینه انتقال او نتوانسته این بازیکن را مهره تاثیرگذارتری نسبت به بهترین بازیکن سال اروپا در ترکیب شیاطین سرخ تبدیل کند. در کنار ویکتور لیندلوف، مدافعان مرکزی یونایتد آسیب پذیر هستند و حضور یک بار دیگر لوک شاو نشان داد که عمق خط دفاعی آنها چه مقدار آسیب پذیر است. در خط میانی اسکات مک تومینای و پل پوگبا به غیر از زمستان با مصدومیت باید بهار را هم به علت آسیب دیدگی از دست بدهند. بنابراین حداقل شیاطین سرخ به سه خرید نیاز دارند. تا زمان پیش از آغاز نقل و انتقالات، معاون اجرایی اد وودوارد و اوله گونار سولسشیر پیش بینی کرده بودند که ارلینگ برات هالند را از ردبول سالزبورگ به خدمت بگیرند. این به آنها اجازه می‌داد تا مشکل خط حمله را حل کنند و به بررسی خط میانی و خط دفاعی بپردازند. تعامل این باشگاه با خورخه مندس و مینو رایولا در نقل و انتقالات نشان می‌دهد که در صورت یافتن فرصت‌های جذاب، آنها آمادگی دارند تا پول خرج کنند. 

بعد از پیوستن هالند 19 ساله به دورتموند، منچستریونایتد بیکار نماند و به سراغ گزینه‌های دیگر رفت. برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون یکی از بازیکنان نزدیک به یونایتد است که پیش بینی می‌شود تا کمتر از یک هفته دیگر به این تیم ملحق شود. طرف پرتغالی آگاه خواهد بود که بسته شدن مهلت نقل و انتقالات، یونایتد تنها ناامید خواهد شد ، اما به همین ترتیب یونایتد می‌داند که باشگاه فرناندز از نظر مالی در وضعیت نامشخصی قرار دارد. وودوارد به طور مشخص می‌داند که عدم موفقیت او در نقل و انتقالات با واکنش تند سکوهای اولدترافورد رابطه مستقیم دارد پس به دنبال این است که پول خرج کند. با فرض اینکه پوگبا، مک تومینای و راشفورد همه اواخر ماه مارس برمی‌گردند، ممکن است در فصلی غیرقابل تحمل قدم بگذارند. بسیار مهم است که یونایتد در طی چند ماه آینده با یک حرکت مثبت روبرو شود تا از سقوط دیگر دوره بعد از سر الکس فرگوسن جلوگیری کند.  انتقال قرضی بوبکرای سوماری و مارکوس یورنته به ترتیب از لیل و اتلتیکو مادرید در جریان است و منچستریونایتد فرصت دارد تا آنها را به دست بیاورد. تا به امروز آمار مشابه وودوارد که هواداران ژوزه مورینیو به شدت از او عصبانی هستند نشان داده که خریدی صورت نگرفته است و در یازده روزی که فرصت دارد باید حداقل سه بازیکن به خدمت بگیرد. هر اشتباهی در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات می‌تواند آینده شغلی سولسشیر و همچنین وودوارد که مقدار کمی از اعتبارش به عنوان یک مدیر باقی مانده را تحت تاثیر قرار بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز