خبرگزاری کار ایران

از رقابت با اسماعیلی‌فر فرار نکردم

فخرالدینی: ذوب آهن بعد از سعید آذری دیگر باشگاه نبود/ با قرارداد پایین‌تر به تراکتور آمدم

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۹۰۶

مدافع جدید تراکتور از بازگشت به این تیم و امید برای بازگشت به روزهای خوب صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، میلاد فخرالدینی، مدافع راست جدید تراکتور و خرید این تیم در پنجره زمستانی از بازگشت به تبریز و تلاش برای تکرار خاطرات خوب گذشته در این تیم صحبت می‌کند. او انگیزه بالایی دارد تا با درخشش دوباره خودش را به عنوان یکی از برترین‌‌های لیگ جا بیاندازد و البته خلاء تراکتور در پست خودش را به طور کامل پوشش دهد. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:

 

* جدایی از ذوب آهن و پیوستن به تراکتور در این مقطع یک تصمیم چالشی بود. چه شد که از اصفهان رفتی؟

اول باید بگویم که من چند سال خیلی خوب در ذوب‌آهن داشتم و در آنجا خیلی راحت بودم و دوست نداشتم از این تیم جدا شوم ولی واقعاً شرایط باشگاه جوری بود که نمی‌شد تحمل کرد. واقعاً این را می‌گویم که ذوب آهن تا زمان حضور سعید آذری باشگاه بود و بعد از آن اوضاع خیلی به هم ریخته بود. ما حتی پیراهن تمرین هم نداشتیم و 5 ماه با یک دست پیراهن تمرین می‌کردیم و آن را می‌شستیم و دوباره می‌پوشیدیم. من ذوب آهن را دوست داشتم و ارتباط خوبی با هواداران دارم و امیدوارم از دست من ناراحت نشوند و خودشان هم می‌دانند که تا چه حد اوضاع باشگاه به هم ریخته است.

 

* راحت توانستی جدا شوی؟ مشکلی سر رضایت‌نامه نداشتی؟

مشکل که نداشتم چون بدهی خودم را بخشیدم و بابت آن رضایت‌نامه گرفتم. الان هم که می‌گویند به خاطر پول به تراکتور آمدم دروغ است قرارداد من با تراکتور کمتر از قراردادی است که با ذوب آهن داشتم و انتخاب تراکتور بر اساس معیارهای دیگر بود نه پول.

 

* دلایل تراکتوری شدنت چه بود؟

من سه سال و نیم در تراکتور حضور داشتم و سراسرش برایم خاطرات خوب بود و ارتباط خوبی هم با هواداران این تیم داشتم و آمدم تا روزهای خوبی که در گذشته اینجا داشتم را تکرار کنم. تراکتور همیشه از بهترین‌های لیگ بوده و در کورس قهرمانی است و انتظار زیادی از این تیم می‌رود و چالش جذابی برای من است.

 

* یکی از مواردی که در موردت مطرح می‌شود این است که چون در ذوب آهن باید با دانیال اسماعیلی‌فر رقابت می‌کردی ترجیح دادی جدا شوی و به تیمی بروی که رقیب جدی نداشته باشی.

نه من هیچ وقت از رقابت فراری نبودم و اتفاقا به نظرم در جایی که رقیب داشته باشی بیشتر تلاش می‌کنی و به نفعت است. در تیم‌هایی که در آن بازی کردم نگاه کنید همیشه به جز من یک دفاع راست خوب دیگر هم وجود داشته است. الان هم اینطور نیست که صد در صد فیکس باشم و باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کنم.

 

* کار با ساکت الهامی را چطور می‌بینی؟

من 13 سال پیش سابقه همکاری با آقای الهامی را داشتم. رزومه او مشخص است و در هر تیمی بوده تاثیرگذار ظاهر شده و در تراکتور هم نتایج خیلی خوبی گرفته است و مطمئنم تراکتور با هدایت او روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

 

* در همین ابتدایی کار بازی سختی با پرسپولیس دارید.

درست است که اولین بازی نیم فصل دوم ما بازی سخت و حساسی است ولی تیمی که می‌خواهد موفق شود و مدعی قهرمانی است باید آماده رقابت با هر تیم دیگری را داشته باشد. پرسپولیس هم تیم خوبی است و قطعاً کار راحتی مقابل آنها نداریم ولی می‌رویم که با دست پر از زمین خارج شویم. بازی هم با وجود اینکه در تهران است ولی مطمئنم مثل همیشه هواداران تراکتور در تهران هم ما را تنها نمی‌گذارند.

 

* جایگاه تراکتور را در پایان فصل چطور می‌بینی؟

تراکتور تیم خوب و پر مهره‌ای است ولی تیم‌های پر مهره‌تر از ما هم در لیگ هستند. برای قهرمانی واقعاً کار سختی داریم ولی با تلاش و حمایت هواداران هر چیزی ممکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز