خبرگزاری کار ایران

سرپرست رایکا بابل؛

محمودی: میزبانی بادران مطلوب نبود/ جایگاه VIP محل فحاشی به نیمکت ما بود!

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۱۴

سرپرست تیم فوتبال رایکا بابل درخصوص حواشی دیدار با بادران تهران توضیح داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم محمودی سرپرست رایکا بابل درخصوص حواشی دیدار با بادران تهران به خبرنگار ما گفت: بازی از چنگ داور در رفته بود. میزبانی باشگاه بادران در این بازی اصلا مطلوب نبود. در جایگاه وی آی پی به جای آنکه افراد موجه بنشینند، افرادی نشستند که از دقیقه یک تا نود، به نیمکت ما و سرمربی ما فحاشی کردند.

وی درخصوص داوری بازی گفت: داور چهارم بازی از دقیقه یک تا نود روی نیمکت ما زوم کرده بود و آخر نیز کارش را کرد و سرمربی ما را در لحظات پایانی بازی اخراج کرد. داور برای ما پنالتی اعلام کرد و کمک داور نیز رفت روی خط شش قدم ایستاد تا پنالتی زده شود اما شانتاژ کادرفنی و بازیکنان بادران سبب شد تا کمک داور پنالتی را برگرداند. وقتی کمک داور روی خط شش قدم می‌ایستد، یعنی خطای پنالتی را تائید کرده اما چرا باید با جنجال کادرفنی حریف، پنالتی برگشت داده شود.

وی درخصوص صحبت‌های مرتضی کرمانی مقدم و اینکه نظرمحمدی به کادر بادران فحاشی کرد گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و اعضای بادران برای توجیح عدم نتیجه گیری خود این موضوع را مطرح کردند. متاسفانه باشگاه بادران زحمات آقای محمودزاده و سازمان لیگ که همه بسیج شده بودند تا بازی برگزار شود را با جنجال‌های خود بر باد دادند و روح ورزش و پهلوانی را خدشه‌دار کردند.

محمودی ادامه داد: جالب است که نیمه دوم هیچ اتلاف وقتی نداشت اما داور مسابقه ۶ دقیقه وقت تلف شده گرفت و ما در دقیقه ۹۹ گل مساوی را خوردیم. با گذاشتن داورهای جوان، دارند سر تیم ما را می‌برند و اجازه نخواهیم داد کسی با جنجال از ما امتیاز بگیرد. ما تیم خصوصی هستیم و چرا داوران باید زحمات مدیران ما را با سوت‌های اشتباه خود بر باد دهند!

وی در پایان خاطر نشان کرد: از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم تا به ماجرای این بازی ورود کنند. صحنه‌های بازی امروز برای آموزش داوران می‌تواند بسیار مفید باشد. من از مسئولان خواهش می‌کنم تا در چینش داوران دقت کنند. از اول فصل تاکنون اشتباهات فاحش داوری امتیازات فراوانی را از ما گرفته است و امیدوارم دیگر این اشتباهات تکرار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز