خبرگزاری کار ایران

خلیل‌زاده: در کشور ثالث بازی کنیم یعنی نا امنی ایران را تایید کردیم/ نامه استراماچونی به دستم نرسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۹۹

سرپرست مدیریت استقلال در خصوص شرایط این باشگاه و تصمیم نهایی برای رقابت‌های آسیایی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از نشست نمایندگان چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چیزی که ای‌اف‌سی مطرح کرد به هیچ عنوان مورد پذیرش ما نیست و در جلسه امروز توافق کردیم به غیر از ایران در هیچ کشور دیگری بازی نکنیم. 

وی افزود: روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفتم که کشورهایی که می‌خواهند تیم‌هایشان را به ایران بفرستند در اینجا نماینده دارند و می‌توانند از رایزن فرهنگی‌شان سؤال کنند که مردم در اینجا به چه شکل زندگی می‌کنند و نمایندگان آن کشورها در ایران چه زندگی‌هایی دارند. 

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر قرار باشد ما به کشور دیگری برویم و بازی کنیم، در واقع تأیید می‌کنیم که ایران ناامن است، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم به هیچ عنوان در کشور دیگی به جز کشور خودمان از تیم‌های حریف میزبانی نکنیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه شده بازیکنان استقلال در قراردادهایشان آپشن بازی در لیگ قهرمانان آسیادارند، گفت: این خبر واقعیت ندارد. 

خلیل‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا استراماچونی از باشگاه استقلال شکایت کرده است، گفت: من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا نامه‌ای از وکیل استراماچونی به دست مسؤولان این باشگاه رسیده یا خیر، گفت: نمی دانم چه صحبتی در این زمینه شده و این مربی چه خواسته است، ولی چیزی در این زمینه به دست من نرسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز