خبرگزاری کار ایران

واکنش تند نصیرزاده به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۳۷

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در رابطه با اظهارات محمدحسن انصاری فرد واکنش تندی در فضای مجازی نشان داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فعلی باشگاه ماشین سازی تبریز و کارشناس و مدرس داوری در واکنش به تصمیم باشگاه‌های ایرانی برای عدم حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود در این صورت با محرومیت مواجه خواهیم شد و این تصمیم به نفع فوتبال ایران نیست.

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر نصیرزاده گفته بود: "نمی‌دانم چرا هر وقت از این قبیل موضوعات مطرح می‌شود، آقای نصیرزاده خودش را وسط می‌اندازد و چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کند!"

نصیرزاده به جای اظهار نظر در این باره و واکنش به گفتگوی اخیر انصاری فرد در صفحه رسمی توییترش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد.

عضو سابق فدراسیون فوتبال که نقش اساسی در تدوین اساسنامه جدید فدراسیون داشت خطاب به انصاری فرد نوشت:"تفکراتی از جنس برادر عزیزم جناب انصاریفرد فوتبال ایران را در سرازیری سقوط قرار داده است. فیفا قوانینی دارد که ما همیشه در تمامی دادگاه‌ها در مقابل همین قوانین شکست خورده ایم. دست از تهیج احساسات هوادارن فوتبال بردارید و بهتر است کمی هم به ساعات مطالعه مدیران بیافزاییم. #حق_میزبانی"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز