خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: تلاش می‌کنیم تا جزو مدعیان قهرمانی باشیم / تصمیم AFC قابل هضم نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۸۲

مربی تیم استقلال تهران معتقد است آبی پوشان شرایط خوبی دارند و باید همین روند ادامه داشته باشد تا برای کسب عنوان قهرمانی به عنوان یک تیم مدعی شناخته شوند.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق به عنوان مربی استقلال انتخاب شد تا در کنار فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم برای موفقیت استقلال تلاش کنند نامجومطلق معتقد است استقلال شرایط خوبی دارد و باید همین روند ادامه داشته باشد.

آخرین باری که مربی استقلال بودید حدود 10 سال پیش بود با گذشت 10 سال دوباره به تیم بازگشتید.

دوست داشتم دوباره به استقلال کمک کنم سال‌ها در این تیم بازی کردم و در تمام سال‌هایم که در استقلال نبودم همیشه از تیم حمایت کردم خوشحالم که دوباره به تیمی که دوستش داشتم بازگشتم. الان هم اگر در اینجا حضور دارم هدفم موفقیت تیم است.

کار کردن با فرهاد مجیدی چطور است؟

مجیدی یک مربی جوان است که قبول مسئولیت کرده تا هدایت استقلال را بر عهده بگیرد من به شخصه به وی کمک خواهم کرد و امیدوار هستم که بتوانیم در این راه موفق باشیم.

شرایط تیم چطور است؟

استقلال تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنان باکیفیت و طراز اولی هم در این تیم حضور دارند آنها در نیم فصل اول هم با همه مشکلاتی که وجود داشت توانستند نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

برای حضور دوباره در لیگ در نیم فصل دوم شرایط تیم‌تان خوب است؟

به هر حال لغو بازی مقابل فولاد خیلی به ما کمک کرد تا تمرینات بیشتری را کنار بازیکنان برگزار کنیم و تا به یک هماهنگی دست پیدا کردم آخرین بازیکن ما میلیچ بود که به تمرینات بازگشت ما نگران نرسیدن بازیکنان به فرم ایده‌آل بودیم که خدا را شکر شرایط خوب است.

از جذب بازیکنان جدید راضی هستید؟

این نفرات قطعا می‌توانند به استقلال کمک کنند چون آنها با مطالعه انتخاب شدند البته ما در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم.

این استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

دیدید که در نیم فصل اول استقلال حتی به صدر جدول هم رسید پس در فوتبال کاری نشد ندارد همچنان تلاش می‌کنیم تا جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

قرار است قبل از بازی پلی‌آف‌تان در لیگ قهرمانان آسیا هم در کشور ثالث برگزار شود.

معنی این کار را نمی‌دانیم و برایمان قابل هضم نیست که چرا AFC چنین تصمیمی را گرفته ما تابع مسئولان هستیم و هر تصمیمی آنها در خصوص این بازی بگیرند ما پیروی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز