خبرگزاری کار ایران

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا

رسمی: تیم‌های ایرانی باید در کشور ثالث میزبانی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۸۸

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید در کشور ثالث در رقبای خود میزبانی کنند.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) تیم‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد در مسابقات آتی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانند در ایران از رقبای خود میزبانی کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال اتفاقات اخیر در ایران به فدراسیون فوتبال ایران نامه‌ای ارسال کرده بود و طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید کشور ثالث را برای میزبانی در دور آینده این بازی‌ها انتخاب کنند.

وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و چهار باشگاه ایرانی به صورت رسمی اعلام کرده بودند در حالیکه AFC بخواهد روی تصمیم خود پافشاری کند آنها از میزبانی در کشور ثالث استقبال نمی‌کنند و از حضور در مسابقات انصراف خواهند داد.

حال باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو رقم می‌خورد و در صورت انصراف آنها کنفدراسیون فوتبال آسیا چه واکنشی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز