خبرگزاری کار ایران

استوکس با پرسپولیس به توافق رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۶۹

مهاجم ایرلندی سابق تراکتور در نهایت با مسئولان پرسپولیس به توافق رسید و به این تیم پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی سابق تراکتور در نهایت پس از چند روز مذاکره و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون آمدنش به ایران و پیوستنش به پرسپولیس مطرح بود، رسماً با این تیم به توافق رسید تا در نیم فصل دوم شاگرد یحیی گل‌محمدی در جمع سرخپوشان تهرانی شود.

قرارداد آنتونی استوکس با پرسپولیس شش ماهه و تا پایان فصل جاری است که بند تمدید به مدت یک فصل در صورت رضایت برایش وجود دارد.

این بازیکن قرار است در سفر به تهران قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس ثبت کند ولی در دیدار با تراکتور غایب خواهد بود. 

استوکس فصل گذشته در تراکتور حضور داشت و در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم از خودش به نمایش گذاشت ولی پس از رفتن به تعطیلات زمستانی تا مدت‌ها به ایران برنگشت و وقتی هم با پیگیری‌های باشگاه وارد ایران شد دیگر نتوانست عملکرد موفق گذشته را داشته باشد و در پایان فصل هم با وجود داشتن قرارداد برای همیشه تبریز را ترک کرد.

وی مدتی است که گزینه خط حمله پرسپولیس محسوب می‌شود و پیش از این هم به درخواست استراماچونی مذاکراتی برای پیوستنش به استقلال صورت گرفته بود که با جدایی سرمربی ایتالیایی و تغییر روی نیمکت استقلال این موضوع منتفی شد.

پرسپولیس که در نیم فصل نخست در خط حمله با مشکل مواجه بود حالا با جذب اوساگوانا و استوکس شرایط متفاوتی در نیم فصل دوم تجربه خواهد کرد و باید دید این نفرات جدید چه عملکردی از خودشان به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز