خبرگزاری کار ایران

توافق نهایی برانکو با فدراسیون فوتبال عمان

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۹۸

رسانه‌ عرب زبان مدعی شد فدراسیون فوتبال عمان با گزینه

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ،‌ سرمربی اسبق پرسپولیس که در هفته‌های اخیر به عنوان گزینه جدی نیمکت تیم ملی ایران مطرح بود و مذاکراتی با فدراسیون فوتبال ایران داشت در نهایت برای حضور مجدد در ایران به توافق نرسید و حالا مدتی است که به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عمان از او یاد می‌شود.

برانکو که بعد از جدایی از پرسپولیس و قبول هدایت الاهلی عربستان، حضوری کوتاه مدت در این کشور داشت، طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی را در خصوص بازگشت به پرسپولیس و حتی قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران و جانشینی مارک ویلموتس را متوجه خود می‌دید.

سایت «اثیر» عربی: منبعی آگاه از فدراسیون فوتبال عمان عنوان کرده که آنها با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات به توافق نهایی رسیدند و به زودی قرداد همکاری امضاف خواهد شد.

توافقات کامل بین طرفین صورت گرفت و قرار است این خبر به صورت رسمی امروز (یکشنبه) با حضور برانکو اعلام شود.

تیم ملی عمان در مقدماتی انتخابی جام جهانی در گروه پنجم و با تیم‌های افغانستان، هند و قطر همگروه است و با کسب 12 امتیاز بعد از قطر شانس قطعی صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ 65ساله، سابقه حضور در فوتبال آسیا با هدایت تیم ملی ایران، پرسپولیس، الاهلی عربستان، الاتفاق عربستان، شاندونگ چین، الوحده امارات را در کارنامه دارد و عمان مقصد احتمالی بعدی او محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز