خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌طبا: نباید در کشور دیگری بازی کنیم/ باید مقابل کنفدراسیون فوتبال آسیا بایستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۳۸

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی گفت: به هیچ وجه نباید مقابل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کوتاه بیاییم.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سلب میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حرکت های مقطعی جواب نمی دهد. باید از قبل در آسیا نفوذ داشته باشیم؛ هر چند دو عضو داریم اما باید فعال باشند.

وی ادامه داد: در مقطع کنونی باید مقاومت کنیم و تبعات آن را هم بپذیریم چرا که اگر کوتاه بیاییم، بعد از آن هر روز اتفاق جدیدی را به ضرر ایران رقم خواهند زد. به همین دلیل، تاکید می کنم باید مقاومت کرده و اعلام کنیم این رای را قبول نداریم و حاضر نیستیم در کشور دیگری میزبانی کنیم.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است ایران کشور قدرتمندی در فوتبال قاره کهن است. نبود ایران در رویدادهای مختلف ابتدا موجب خسران کنفدراسیون آسیا خواهد شد. به همین دلیل شایسته است که برای دفاع از فوتبال ایران با این رای کنار نیاییم و مقاومت کنیم.

هاشمی طبا با اشاره به اهمیت حضور فعال در تصمیم گیری های کنفدراسیون آسیا گفت: واقعیت این است که خودمان به کاندیدای بحرینی رای دادیم و از او حمایت کردیم. فکر می کردیم به سود ایران است اما اینگونه نبود و الان هم باید مقاومت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز