خبرگزاری کار ایران

خط و نشان سرمربی تراکتور برای پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۴۱۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی مقابل پرسپولیس، نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در پایان اردوی آنتالیا اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را در آنتالیا پشت سر گذاشتیم و در روز آخر این اردو، مقابل قهرمان سوپرلیگ کوزوو به میدان رفتیم که بازی پرفشاری بود.

وی افزود: این اردو، شرایط تیم ما را در ادامه تغییر خواهد داد؛ هرچند که بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد شد، ولی تیم ما بسیار بهتر می‌شود و این پیشرفت را در دو بازی تدارکاتی‌مان احساس کردیم.

الهامی گفت: حدود 15 جلسه تمرینی پرفشار را در این اردو انجام دادیم و دو بازی تدارکاتی پشت سر گذاشتیم و در کمپ بسیار خوبی حضوری داشتیم که شرایط اسکان و تغذیه بسیار مطلوبی داشت.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان کمی خسته‌اند که در روزهای آینده ریکاوری لازم را خواهند داشت و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت، فشارهای سختی را تحمل کردند.

وی بیان کرد: در روزهای آینده، رفته رفته از فشار تمریناتمان کاسته می‌شود و سعی می‌کنیم خودمان را از نظر تاکتیکی، آماده بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس کنیم و فکر می‌کنم، این بازی نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط جوی شهر تبریز، این اردو را در هوای بسیار خوب آنتالیا برایمان تدارک دیدند تا بتوانیم روی زمین‌های مناسب تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را در نیم‌فصل دوم بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز