خبرگزاری کار ایران

آل اشپورت: مجیدی را با کی‌روش مقایسه نکنید / رنگ پیراهن دوم پرسپولیس دیگر سفید نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۰۱۵

رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه درباره شایعه قهر فرهاد مجیدی و طراحی پیراهن‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته گذشته تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران زیر نظر فرهاد مجیدی در تهران برگزار شد و آنها برای شروع مسابقات نیم فصل دوم آماده می‌شوند. مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان در حالی تمرینات را زیر نظر داشته که لباس‌های مورد استفاده‌اش از برند آل اشپورت نبوده و همین اتفاق شایعاتی را مانند قهر او یا عدم همکاری با این برند به دنبال داشته است.

برای مشخص شدن وضعیت همکاری مجیدی با وحید جعفری، رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه گفتگو کردیم. جعفری درواکنش اختلاف بین سرمربی استقلال و این برند گفت: من هم از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که چنین اتفاقی افتاده است و خیلی جالب بود که این سرمربی جوان را با کارلوس کی روش مقایسه کرده بودند. موضوع کی روش بسیار متفاوت بود و این دو قابل قیاس نیستند. آقای مجیدی از آنجایی که جدیدا به جمع مربیان استقلال پیوسته و از آنجایی که احتمال می‌دهیم البسه نداشته‌اند فعلا از البسه دیگر استفاده می‌کنند. امیدواریم برای نیم فصل دوم که یک طراحی خاص برای هخر دو باشگاه که مدنظرمان بوده آنها را به باشگاه استقلال هم تحویل بدهیم. 

رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه درباره طراحی پیراهن‌های دو باشگاه در نیم فصل دوم گفت: سوم بهمن ماه مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید پرسپولیس برگزار می‌شود اما استقلالی‌ها به تازگی برای تحویل گرفتن اقلام‌شان اقدام کرده‌اند که با معرفی آقای سعید رمضانی به عنوان سرپرست جدید امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم. البسه نیم فصل دوم بسیار با کیفیت و خاص است که امیدوارم هرچه زودتر به دست‌شان برسد. به هر حال شایعات مطرح است و من با آقای مجیدی مشکلی نداریم. رویه و روشی که کی روش داشت خیلی متفاوت بود و اگر کسی ذره‌ای هم از فوتبال بداند متوجه است که کی روش ربطی به مجیدی ندارد. آقای مجیدی در تیم امید که حضور داشتند از البسه آل اشپورت استفاده کردند و هیچ زمان نسبت به آنها اعتراضی نداشتند. قطعا در استقلال هم استفاده خواهند کرد به این دلیل که ما با باشگاه قرارداد داریم و این قرارداد نه تنها برای آقای مجیدی که برای هر استقلالی دیگر حائز اهمیت خواهد بود.

جعغری درخصوص طراحی البسه جدید استقلال و پرسپولیس برای نیم فصل دوم گفت: طراحی‌ها طبق وعده و قولی که داده بودیم. از طراحان خبره و زبردستی استفاده کردیم که حتی مدیران باشگاه‌ها و بازیکنان هم نظر داده‌اند. یک طراحی دیدنی و بسیار شیک انجام شده که امیدواریم هواداران آن را بپسندند. برای هر دو تیم دو طرح آماده شده است که یک طرح را در مسابقات داخلی استفغاده می‌کنند و یک طرح را در هم بازی‌های لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این را بگویم که طبق درخواست‌های بی‌شمار لباس دوم پرسپولیس دیگر سفید نیست و از رنگ جدید رونمایی خواهیم کرد که قابل توجه خواهد بود. از رنگ دوم برای بازی‌های آسیایی و داخلی می‌توانند استفاده کنند. برای تیم پرطرفدار استقلال هم به این صورت است اما رنگ پیراهن دوم آنها سفید است و برای لباس اول هم یک المانی از لوگوی باشگاه ایجاد شده است. برای لباس‌های زمستانی و تمرینی و هتلی هم در هر دو تیم طراحی خاصی دارد و یقین دارم که تماشاگران هر دو تیم از آن استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز