خبرگزاری کار ایران

بازتاب تهدید به انصراف تیم‌های ایرانی در رسانه‌های عربی

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۹۰

تهدید باشگاه‌های ایرانی به انصراف از رقابت‌های آسیایی در رسانه‌های عرب زبان بازتاب داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خبر سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در صدر اخبار ورزشی کشور بود و پس از اینکه نامه‌ای در این خصوص به دست فدراسیون فوتبال رسید، قرار بر این شد با نمایندگان 4 باشگاه ایرانی در این خصوص نشستی گذاشته شده و موضع فوتبال ایران در این مورد بررسی شود. با این وجود مسئولان استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو اعلام کردند در صورت قطعی شدن این موضوع از رقابت‌های آسیایی انصراف خواهند داد. این موضوع در رسانه‌های عرب زبان بازتاب داشته است.

سایت عرب‌زبان کوره در این خصوص نوشت: تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و پس از صدور حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید به ترک این رقابت‌ها کردند. قرار است این تیم‌ها در نشست روز شنبه تصمیم نهایی خود را در قبال این رأی AFC اتخاذ کنند.

همچنین شبکه الجزیره نیز با انتشار بخشی از متن بیانیه فدراسیون فوتبال ایران به تهدید تیم‌های ایرانی اشاره کرد. این رسانه عربی اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران با همراهی تیم‌ها ضمن اعتراض به حکم صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد اعتراض و شکایت به دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز