خبرگزاری کار ایران

جواد قراب:

فتحی و عواملش باعث شدند استراماچونی از استقلال برود/فرهاد ازخود ماست و حمایتش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۹۵۹

پیشکسوت استقلال نسبت به رفتن استراماچونی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،جواد قراب، بازیکن پیشکسوت استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند اما باید کادر مدیریت باشگاه تغییر کند و این تیم به آرامش لازم برسد قراب همچنین از هواداران خواست همچون نیم فصل اول از تیم حمایت کنند.

شرایط استقلال را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد و ما همه باید به استقلال کمک کنیم تا بتواند در استقلال به موفقیت برسد. ما همه باید بدانیم که مجیدی بازیکن ما بوده و سال‌ها در این تیم بازی کرده است.

استراماچونی هم از استقلال جدا شد؟

نظر من روی او خیلی مثبت بود و خیلی حیف شد که استراماچونی از استقلال رفت تیم بسیار خوبی ساخته بود تیمی که بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذاشت و هواداران از تیم راضی بودند اما به هر حال مشکلات جانبی از لحاظ مالی به پیش آمد که باعث شد این مربی نتواند بماند.

در رفتن استراماچونی چه کسی مقصر بود؟

خودش هیچ تقصیری نداشت و باشگاه صد در صد مقصر بود فتحی و عواملش باعث شدند که این مربی خوب از استقلال برود.

عملکرد استقلال در نقل و انتقالات خوب بود؟

در ابتدا باید بگویم اعضای کمیته نقل و انتقالات را قبول ندارم. خود موسوی را نیز همین طور. ایشان بهتر است برود شهر خودش مدیریت کند از قدیم گفته‌اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اگر ایشان مدیریتش خوب بود وضعیت صبا و سپیدرود این گونه نمی شد

استقلال می‌تواند در پلی‌آف آسیا نتیجه لازم را کسب کند؟

با این کار قطعا پیروزی دور از دسترس نیست هواداران باید خیلی در آن بازی کمک کنند که استقلال پیروزی را کسب کند. استقلال اگر به مرحله گروهی برود شرایطش از این هم بهتر خواهد شد.

فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند؟

نیم فصل اول که شرایط استقلال خوب بود اگر تیم به همان روال بازگردد قهرمانی لیگ برتر دور از دسترس نیست.

شما یکی از منتقدان هیات مدیره بودید؟

هنوز هم هستم من از این اعضای هیات مدیره اصلا راضی نیستم. فتح الله زاده را هم آوردند که باری به هر جهت باشد او باید در راس مدیریت باشد نه اینکه فقط یکی از اعضای هیات مدیره امیدوارم شرایط مدیریت باشگاه تغییر کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز