خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: گام نخست را محکم برمی‌داریم / به کیفیت بازیکنانم ایمان دارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۷۰۱

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: با وجود بازی سخت خارج‌ از خانه‌ای که داریم، می‌خواهیم با دست پر به مشهد بازگردیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با شاهین  بوشهر اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم و می‌دانیم که شاهین بوشهر با تغییراتی که در نیم‌فصل داشته، تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست. آنها به دنبال بقا در لیگ هستند و به هر بازی نیم‌فصل دوم به چشم یک فینال نگاه می‌کنند‌. رتبه حریف ما را به اشتباه نمی‌اندازد و از دقیقه یک با دقت و تمرکز کامل وارد زمین می‌شویم.

سرآسیایی تصریح کرد: زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم و صرفا توانستیم در ۲ روز گذشته، روی مباحث روحی تمرکز کنیم. علاوه بر زمان کم، متاسفانه اکبر صادقی و محمدرضا خلعتبری را به دلیل محرومیت و محمد آقاجانپور را به دلیل مصدومیت، در اختیار نداریم. با ۱۶، ۱۷ بازیکن راهی بوشهر شدیم، اما به قابلیت و کیفیت بازیکنانم ایمان دارم و مطمئنم که بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذارند و نتیجه مطلوب را کسب می‌کنیم.

سرآسیایی با تشکر از مجموعه شهرخودرو افزود: قدردان اعتمادی هستم که به من از سوی مجموعه شهرخودرو، دکتر حمیداوی، جواد وطنخواه، مدیرعامل و وحید علی‌پور، قائم مقام باشگاه صورت گرفت. امیدوارم با همدلی و در یک فضای کاملا مثبت، بتوانیم به بهترین شکل ممکن به اهداف خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم.

وی در پایان با تشکر از هواداران که در سرما و گرما پشت تیم محبوب‌شان ایستاده‌اند، گفت: هواداران یار دوازدهم همیشگی ما هستند و دل ما به این عزیزان گرم است. امیدوارم دست در دست هم، بتوانیم افتخاری دیگر برای فوتبال خراسان رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز