خبرگزاری کار ایران

محمد حسین مرادمند در گفتگو با ایلنا:

با گل‌محمدی یک روز بد هم نداشتیم/ انتخاب سرآسیایی بعنوان سرمربی بسیار هوشمندانه بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۶۰۲

مدافع تیم شهرخودرو در خصوص جدایی یحیی گل‌محمدی، عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول و سرمربی جدید تیم صحبت کرد.

محمد حسین مرادمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدایی گل‌محمدی از تیم شهرخودرو خراسان گفت: بنظرم هرکسی در فوتبال حرفه‌ای می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد به واسطه‌ی چند سال حضور آقا یحیی در شهرخودرو بین ایشان و تمامی بازیکنان رابطه بسیار احساسی و صمیمانه‌ای وجود داشت با او حتی یک روز بد هم در تیم نداشتیم و بدون شک قبول اینکه آقا یحیی دیگر سرمربی ما نیست کمی برایمان سخت بود اما به تصمیم‌اش احترام میگذارم و امیدوارم هستیم که در تیم پرسپولیس بتواند مثل همیشه موفق و مثمرثمر باشد.

وی در پاسخ به اینکه برخی معتقد هستند گل‌محمدی به دلیل حضور شهرخودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم را در شرایط خوبی رها نکرده است و فکر می‌کند آن‌ها بدون او هم بتوانند موفق باشند یا خیر گفت: همانطور که گفتم در فوتبال حرفه‌ای هر کس میتواند برای خودش تصمیم بگیرد. شاید بتوان گفت که تایم جدایی آقا یحیی خیلی تایم خوبی نبود ولی بحث جدایی ایشان و رفتنش به پرسپولیس و تیم‌ملی از چند ماه پیش مطرح شد و بهتر بود فکری برایش بکنند که متاسفانه نکردند. حال هم جدایی آقا یحیی دیگر تمام شد و ما در حال حاضر ما با سرمربی جدیدمان تمرین می‌کنیم و تمامی تمرکزمان هم روی موفقیت و سربلندی شهرخودرو است زیرا که در یک برحه حساس هستیم بازی‌های لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان را پیش رو داریم امیدوار هستم بتوانیم موفق ظاهر شویم.

مدافع شهرخودرو خراسان در خصوص عملکرد خوبش در نیم‌فصل اول گفت: همیشه سعی کردم با انرژی و انگیزه در تمامی دیدارها حضور پیدا کنم. بنظرم هر فوتبالیستی یک خصلت خوب دارد و فکر میکنم اینکه توانستم در نبردهای هوایی بعنوان یک مدافع خوب عمل کنم یک خصلت خدادادی است از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوار هستم این روند خوب را بتوانم ادامه دهم.

مرادمند در خصوص اینکه از تیم‌های دیگر لیگ برتر پیشنهاد داشت یا خیر گفت: هر بازیکنی بدون شک پیشنهاداتی دارد ولی من زمانی که با باشگاهی قرارداد دارم تمامی تمرکزم روح و جسمم را روی آن تیم و موفقیتش میگذارم و تا آخرش هم هستم. خداراشکر در اینجا خیلی خوشحالم و با تمامی افراد تیم از مالک گرفته تا بازیکنان و بچه‌های تدارکات خیلی خیلی رابطه صمیما‌نه‌ای دارم و یکی از دلایل اصلی موفقیتم را این صمیمیت در تیم میدانم.

وی در خصوص اینکه فکر می‌کند مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی جدید تیم بتواند موفق باشد یا خیر گفت: این موضوع بستگی به خود آقا مجتبی دارد چرا که ایشان بعنوان جانشین آقا یحیی سرمربی تیم شدند و بدون شک مسئولیت بسیار سختی خواهند داشت. درست است که ایشان سابقه سرمربیگری و رزومه مشخصی در این خصوص ندارد ولی با توجه به شناختی که من از آقا سرآسیایی سراغ دارم میدانم که روز و شب در کنار بچه‌ها بوده و به خوبی نسبت به آن‌ها شناخت دارد و بنظرم با توجه به زمان کوتاهی که برای این انتخاب مهم داشتیم بسیار تصمیم و انتخاب هوشمندانه‌ای گرفته شد امیدوار هستم که آقا مجتبی بتواند در این تیم موفق باشد و کارنامه خوبی از خودش به جای بگذارد.

مدافع شهرخودرو ادامه داد: می‌خواهم از هواداران خوب تیم شهرخودرو که میدانم چقدر صبر کردند و با باخت تیم اشک ریختند و با بردش خوشحال شدند درخواست کنم که باز هم صبر کنند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم چرا که شهرخودرو خیلی پتانسیل بالایی دارد و امیدوار هستیم که بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و باعث خوشحالی آنان باشیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز