خبرگزاری کار ایران

اتفاقات و شانس بخشى از فوتبال است

فاطمى: عملکرد تیم امید قابل قبول بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۸۹

بازیکن سابق تیم ملى و مدیر تیم ملى جوانان فوتبال ایران نمایش تیم امید در رقابت هاى قهرمانى زیر ٢٣ سال آسیا را رضایتبخش و قابل قبول مى داند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، فراز فاطمى در خصوص عملکرد و نتایج تیم امید گفت: به نظرم این تیم عملکرد قابل قبول و بازى هاى خوبى انجام داد اما خوش شانس نبود. به هر حال اتفاقات و شانس بخشى از فوتبال است. ما مقابل ازبکستان موقعیت هاى بالاى ٩٥٪؜ داشتیم که گل نشد. یکى از آن توپ ها وارد دروازه مى شد صعود کرده بودیم.کار کادر فنى این است که تیم را آماده وارد مسابقات کند و تیم بتواند موقعیت خلق کند و بازى را تحت کنترل داشته باشد. به نظر من تیم امید ما این خصوصیات را داشت و شایسته صعود از این گروه بود.

فاطمى در پایان با تاکید بر ضرورت حمایت از کادر فنى و بازیکنان این تیم گفت: به اعضاى کادر فنى تیم امید خسته نباشید مى گویم و اطمینان دارم آنها همه تلاش خودشان را کردند. در فوتبال بعضى از روزها روز شما نیست و به نظرم این تورنمنت براى ما چنین شرایطى داشت. مقابل ازبکستان و چین روز ما نبود.امیدوارم از این تجربه ها براى اینده استفاده کنیم.این تیم باید حفظ شود و به آینده فوتبال ما کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز