خبرگزاری کار ایران

شجاعی: این برد مانند شکست بود/ هر کاری کردیم و زور زدیم نتوانستیم صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۲۲

بازیکن تیم امید از مردم ایران بابت عدم صعود به المپیک عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، علی شجاعی بعد ناکامی تیم ملی امید در صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: از مردم ایران عذر می‌خواهم. این برد مانند شکست بود. هر کاری کردیم و زور زدیم نتوانستیم صعود کنیم و فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. شاید شایستگی این تیم بیشتر بود. ما با تفاضل گل کمتر حذف شدیم.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم. به جرات می‌گویم حمید استیلی و کادرفنی تیم ملی همه کار کردند. این تیم سه هفته در اردو بود و سه بار کادرفنی تیم ملی عوض شد. مقابل ازبکستان طوری بازی کردیم که باخت در بازی‌های دوستانه به چشم نیامد و خبرنگار ازبکستانی می‌پرسید با این تیم چه کردید که نسبت به بازی تدارکاتی رشد کرده است.

هافبک تیم ملی خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی تمام زور خودش را زد و فکر می‌کنم ما بازیکنان باید یک مقدار بیشتر دقت می‌کردیم. از بازیکنانی که صبر کردند و فقط روی نیمکت بودند تشکر می‌کنم. مردم بدانند که ما تمام زورمان را زدیم و کل بازیکنان در این بدشانسی سهیم هستیم و کادرفنی حمید استیلی تنها نیست و نباید بی‌انصاف باشیم و این موضوع را به کادرفنی برگردانیم. شاید اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل شده بود صعود می‌کردیم. دلمان شکسته است و شرمنده مردم شدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز