خبرگزاری کار ایران

مسی: الکلاسیکو با رونالدو ویژه‌تر بود / رقابت ما همیشه باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۲۳

مسی آشکارا درباره "دوئل ویژه" با رونالدو صحبت می‌‎کند.

به گزارش ایلنا، فوق ستاره آرژانتینی از جدال با کریستیانو رونالدو پرتغالی به عنوان یک نبرد مشهور یادآوری کرد. لیونل مسی معتقد است که دوئل "ویژه" در لالیگا با کریستیانو علیرغم تعویض رقیب خود در سری آ، برای همیشه در ذهن مردم خواهد ماند. 

با حضور مسی در راس خط حمله بارسلونا و رونالدو که از سال 2009 تا 2018 در رئال مادرید بود، این دو ستاره برتر هجومی بر فوتبال جهان حاکم شدند تا تمامی عناوین مهم را کسب کنند البته به غیر از موفقیت لوکا مودریچ در سال 2018.

مسی احساس می‌کند دوام و شدت رقابت خود با رونالدو برجسته بود و هواداران به زودی نبردهای این دو ستاره را فراموش نخواهند کرد حتی اگر رونالدو اکنون تجارت خود را برای غول‌های ایتالیایی در یوونتوس در نظر بگیرد.

کاپیتان بارسلونا در جدیدترین گفتگو با سایت DAZN درباره رقابت با رونالدو گفت: "این یک دوئل ویژه بود و برای همیشه باقی خواهد ماند، زیرا سال‌ها به طول انجامید و حفظ این سطح مشخص برای مدت طولانی آسان نیست. به علاوه اینکه، تیم‌هایی که در آنها بازی کردیم نیز بسیار خواهان داشتند، هم رئال مادرید و هم بارسا، دو بهترین در جهان. فکر می‌کنم چند سال رقابت در یک پایه مساوی تا ابد باقی خواهد ماند. دوئل ورزشی بین ما از نظر شخصی بسیار خوب بود و فکر می‌کنم مردم نیز سرگرم بودند، خواه از مادرید باشد یا از بارسا  یا حتی فقط هواداران فوتبال به طور کلی. 

علیرغم ناکامی چهار ساله، مسی در سال 2019 ششمین توپ طلا خود را به دست آورد تا یک بر صفر از رونالدو جلو برود، که با 5 توپ طلا با این ستاره آرژانتینی برابر بود. در زمان حضور رونالدو در پایتخت اسپانیا، مسی در 476 بازی در 472 گل به ثمر رساند در حالیکه رونالدو در 438 مسابقه رسمی 450 گل ثبت کرده بود. کاپیتان آبی اناری پوشان معتقد است رقابت او با رونالدو مسابقات الکلاسیکو را جذاب می‌کرد و از اهمیت بیشتری برخوردار بود. مسی گفت: "بدیهی است زمانی که کریستیانو در رئال مادرید حضور داشت  مسابقات همیشه ویژه بود. مسابقات برابر رئال همیشه اهمیت زیادی دارد،   اما وقتی کریستیانو آنجا بود، بسیار ویژه‌تر شدند. اما اکنون آن زمان گذشته است و ما آن را تجربه کردیم. حالا باید به آینده نگاه کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز